اوت لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بكم فى (اوت لاين) اغانى - كليبات - افلام - برامج - العاب - ثقافة - شعر - اخبار - مقالات

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

مطلوب مطربين لشريط  كوكتيل

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» روج اغنيتك على جميع متاجر الموسيقى والمواقع الموسيقية مقابل 5 $ للموقع الواحد
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 25, 2016 7:40 am من طرف رضا محمود

» التعريف عن جامعة المدينة العالمية- ماليزيا
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالخميس يوليو 23, 2015 3:27 pm من طرف أولاتنجي

»  كلمات اقوى اغنيه رومانسيه لعام 2015 بحب حضنك
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2015 11:03 am من طرف رضا محمود

» عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالسبت يناير 24, 2015 8:32 am من طرف ماهر

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:31 pm من طرف رضا محمود

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:24 pm من طرف رضا محمود

»  شاب فلبيني يرتل القرأن بصوت خرافي لن تصدق ماذا تسمع
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالأحد يونيو 01, 2014 4:00 pm من طرف رضا محمود

» النجم احمد مراد واغنيه عرفت قيمتك واقوى اغنيه لعام 2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2014 5:39 pm من طرف رضا محمود

» لقاء الشاعر فوزى ابراهيم على قناه النيل لايف 7-4-2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 14, 2014 6:42 am من طرف رضا محمود

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
مارس 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
اليوميةاليومية

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو

farah faroha
manar
دعاء
ريتاج
مي عادل
نورا
جودي
ميمو
soma
انا مطرقعة
monaa
اجمل رومانسيه
همسات
mum_dodo24
queen
red rose
حلى
ياسمينا
rahaf
سارة وعمار
soso
دينا فؤاد
dodo 192
احمد88
atinarigato
حـــــلا
yara
cute nona
الجوزاء
ayouty
hind
kina
ليندا
ندى
yoyo
t00t00
ayoosh
fruitoo
hend
samimarian
ميسون شادي
Devil_angel
farah
shahenda
فاطمة
أنثى النمر
جهاد
مريم موح
سندريلا
وردة الجورى
نور
soso love
lmony alex
haidy
neno
monmon
ايمي
Mimi^
soso78
سما
dalia
دودي
زهرة الايمان
DuDii
خطواتي ثابتة
تامر عطوة
رضا محمود
71 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
كاتب الموضوعرسالة
رضا محمود
Admin
رضا محمود

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 Empty
مُساهمةموضوع: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 10:16 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 Oouo_o10[/center]

عدل سابقا من قبل رضا محمود في الإثنين يوليو 23, 2012 10:14 am عدل 7 مرات
https://outline12.ahlamontada.com

كاتب الموضوعرسالة
ميسون شادي

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 23, 2011 2:25 pm

معلش يعني اكمل معاااااة ولا لا هو بيقولي انتي مش غريبة عشان العب بيكي انتي قربتي وبحبك فعلا وقالي انو عمرة ماهيسبني ابدا علي فكرة ياتمورة انا حسة انك مش طيقني اصلا عشان كل ما ابعتلك رسالة وترد عليها ابعتلك عشرة معلش والله بس عشان كل ما تحصل حاجة جديدة بقولك معلش والله دي اخر رسالة بس ياريت تررررررد
queen

queen

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 24, 2011 8:51 am

السلام عليكم ازيك يا استاد تامر انا بحبك كتير وبصراحه انا كنت اقبل مش مقتنعه بالابراج بس بعد ماسمعتك لقيت حاجات كتير تشبهنى ونصايحك بتجيب فايده وانا بنت برج الحوت وطالع عدراء ع حوت وحبيبى حمل وطالع جدى عايزه اعرف بيضيف ايه الجدى لشخصية الحمل وعايزه كمان ازاى اخلى الحمل مايملش منى ويحبنى اكتر وشكرا
فاطمة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 24, 2011 9:58 am

مرحبا تامر انا من برج الدلو يوم الاثنين الساعة 11صباحا وفي شخص بيحبني من مواليد برج التور يوم الاربعاء الساعة 4فجرا وعيزة اعرف كيفية التعامل معاهة من خلال طالع بتاعو والتعامل مع العناد والغيرة الدائمية
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 24, 2011 9:07 pm

تابعونى فى برنامج اسرار يوم الاثنين المقبل على الفراعين الساعة 12.15 am وفعلا كنت مفتقدكم جدااااااااااااااااااااا
فاطمة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 25, 2011 3:40 am

مرحبا تامر انا من برج الدلو يوم الاثنين الساعة 11صباحا وفي شخص بيحبني من مواليد برج التور يوم الاربعاء الساعة 4فجرا وعيزة اعرف كيفية التعامل معاهة من خلال طالع بتاعو والتعامل معاه بليززززززززز جاوب يا استاذ تامر
ayouty

ayouty

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 26, 2011 6:55 pm

ايزيك يا تامر يارب تكون بخير وانت بجد نورت الشاشة من جديد لانك فعلا كنت واحشنا اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى وبجد كانت حلقة رائعة واستاذة سناء افضل من حياة حاسة انها اكثر مرونة ومنتظرين للحلقة القادمة باذن الله alien
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 27, 2011 7:11 pm

معلش تموررررررة بليزززززز ترد علية ابن عمتي اللي هو برج السرطان بقالو اكتر من 6 ايام متصلش بيا خالص ولا هو يعرف عني حاجة ولا انا اعرف عنة حاجة هو قالي متتصليش بيا علي النمرة ديا عشان هي بتاعت بابا وقالي انا هجيب خط وهبقي اتصل بيكي بليل ومتصلش اهو قولي اعمل اية والنبي يا تمورة انا معملتش اي حاجة تزعلو مني بليزززززززززز ترد علية ياتامر
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 29, 2011 11:34 am

تمورة رد علينا والنبي محتاجينك اوي عارفة انك مشغول بس متنساش اصدقائك والنبي رد علينا
دعاء

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 01, 2011 9:20 am

انا دعاء برج القوس ايه االابراج تتوافق معاي من الاصدقاء
جودي

جودي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 02, 2011 10:11 pm

أستاذ تيمو انته وحشتني أوي بجد .. وانا لسى داخلة النت من كام يوم فاته .. وانا دخلت عالفيس بوك لقيتك كاتب انك حزين وانا مش عارفة ايه اللي مزعل القمر .. ب انا بجد كنت بحضرلك رسالة قبل اما ادخل عالنت وكنت كاتبه قيها الصراحة والله اني بعجب بمواضيعك البعيده عن الابراج مش معنى كده ان الابراج وحشة بالغكس الابراج صديقتي جدا وحبيبتي جدا جدا .. بس المواضيع التانية زي ثقافة الاستغناء والبودي لانجويتش بتطور من شخصياتنا وتحسن أداءنا وتزيد فعاليتنا بمحيطنا سواء أشخاص أو أصدقاء أو بيئة .. يعني باختصار المواضيع اللي بتقدمها فعالة جدا ومفيدة واقعيا أما الأبراج فهيا بتفكرنا بأصصلنا اللي مش ممكن نغيره .. وانا صحيح بانبهر بيك لما تقول حاجات صحيحة مية مية عن برجي والابراج التانية بس في نفس الوقت بازعل وبافتكر اني انا اتولدت كده .. تعرف اكتر حاجة مزعلاني من برجي ايه .. انه مابيرساش على بر في العلاقات وان علاقاته قصيرة جدا .. وانا زعلانة لان الصفه دي بعدت عني برج الحمل اللي كنت باحبه .. بس انا قدرت استغلها بطريقة كوكيسة صحيح باعمل علاقات كتير كويسة مع ناس كتير وفي نفس الوقت باشوف هل باتوافق معاه فكريا وشحصيا ولا لأ فلو كنت باتوافق فانا باتخذه صديق ليا مدى الحياة .. المهم ياتيمو بجد ماتزعلش احنا كلنا بنحبك ومقدرين مجهوداتك الرائعه ..هوه انته محبط عشان الناس زعلانة من اللي بتقدمه ..؟؟
ayouty

ayouty

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 04, 2011 7:52 am

انت فين يا تامر بجد وحشتنا اووووووووووووووووووووووووووووووووو
انتو اكتر جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 10, 2011 6:10 am

تاااااااااامر حمد لله علي سلامتك رد والنبي علي رسالتي اللي صفحة 19
manar

مُساهمةموضوع: أريد حلا   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 21, 2011 2:45 pm

انا( 20-6-1991 ) يوم الخميس الساعة 4 وهو برج الميزان ومفيش اى كلام بينى وبينه غير انى بشوفه فى محله وعايزة الفت نظره ليا اصل انا Question حاسة انه شخصية محترمة جدا وحد كويس . وممكن اعرف عن برجى من الناحية العاطفية Question Question
حلى

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 22, 2011 9:40 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ازيك يا تامر بجد وحشتنى من فتره طويله متواصلتش معاك لظروفى الصعبه الايام اللى فاتت

لو سمحت يا تامر ارجوك تهتم برسالتى وترد عليا لالنى بجد محتجالك

انا برج العقرب اتولدت يوم الثلاثاء حوالى الساعه تسعه او عشره بالليل وعايزه اعرف طالع برجى

بحب برج الدلو اتولد يوم الجمعه وعايزه اعرف طالعه

كان بينا علاقه حب وانفصلنا بسبب السحر الموجود عندى وانا كلمته لنكون اصدقاء وهوه وافق نفسى ارجع ليه حبيبته واخرج من موضوع الصداقه بس هوه اللى يطلب منى ده يا ريت يا تامر تنصحنى وتقولى على خطه اعملها علشان ارجعه حبيبى تانى
انا عندى سحر تعطيل الزواج وتحول لعشق لو تعرف ازاى اتعالج منه ياريت تساعدنى
حلى

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 22, 2011 9:42 am

على فكره ياتامر هوه ميعرفش انى عندى سحر فكرت مره اصارحه ان اللى بعدنا السحر اللى عندى واترددت ومعرفتوش تنصحنى اعرفه ولا لا ولو عرف هيفكر ازاى
انا مطرقعة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 05, 2011 8:23 am

هاى تمتم مرسي اوى لانك رديت علي رسالتي حضرتك مش متخيل فرحتى كت عاملة ازاى بس انا مقدرتش اعمل اللى حضرتك طلبته منى انى انكسفت اسلم عليه اوى دنا عمرى ما عملتها عموما احنا نفسنا نطمن عليك ونشوفك بجد من قلبي وحشتنا جدا ده انا لما ببقي مدايقة بيهون عليا انى هشوف برنامجك بالليل واسمع اى كلمة تطمن منك بجد حضرتك شخصية عظيمة اوى ربنا يخليك لينا يااا رب وكل سنة وحضرتك طيب بمناسبة العيد
farah faroha

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 25, 2011 8:30 am

salam akh tamir ana farah man lmagreb 03/05/1989 ohabibi adil tarikh izdyado 27/10/1979 3ayza a3raf kif at3amal ma3ah okhalih yhabni okif rah a3rif id kan bihabni wala la plize ya tamer jawabni darori
goldenheart777

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالسبت أبريل 14, 2012 7:27 am

ازيك يا تامر انا عاوز اسالك على حاجة و يا ريت ترد عليا ضرورى انا اسمى محمد سمير مواليد 22 نوفمبر 1986 الساعة 3 عصرا بتوقيت القاهرة هل انا قوس ام عقرب لان بعض المواقع تذكر انى عقرب و البعض يذكر انى قوس علما انى لا اتفق مع الهوائين الجوزاء و الميزان و الدلو و اتفق مع الحمل و العذراء و العقرب و الاسد و الحوت و لا اتفق مع المراء الميزان مواليد 22 اكتوبر 1985 الساعة 1 الظهر فلو كنت نارى لتفقت معهم و اتفق مع المراة الجدى كثيرا فهل انا عقرب ام قوس لان البعض ذكر لى انى قوس لان شمس القوس تدخل الساعة 3 يوم 22 نوفمبر برج القوس فهل هذا صحيح
روحي تحبك

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالأحد يوليو 15, 2012 2:55 am

صباح الخير ..
برجي سرطان 1/7/1984
عايز اعرف ليه الكل بيكره برج السرطان .. وليه تقشير الرجل السرطان شبه ( البصل ) !!
وعايز تقشير الرجل السرطان بالتفصيل وايه الايجابيات والسلبيات وازاي اتغلب على السلبيات دي ؟؟

السوال التاني
خطيبتي حوت شهر مارس عايز اعرف التقشير بتاعها وايه سلبياتها وايجابياتها ومفتاح قلبها ايه وازاي اتعامل معاها
وبتحب ايه وبتكره ايه ؟؟؟!
ارجو الرد وتحياتي للاخ تامر عطوه وشكراً
روحي تحبك

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 16, 2012 1:17 am

Sad وليه المراه الحوت خصوصا (معلمه) في الكذب واللف والدوران !!

تحياتي ليك وارجو الاجابه على سوالي السابق وشكرا
hinata96

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالجمعة يونيو 13, 2014 12:03 pm

السلام عليكم
أنا من المغرب
لو سمحت انا عايزة اسأسلك حضرتك سؤال ادا سمحت
انا من مواليد 4/26/1993 وزوجي من مواليد 20/11/1988
عايزة اعرف التوافق اللي بينا ..؟؟
وبعتذر لاني بزعجك بس انا دورت كثير ع تقشير برج العقرب ما لقيتش
إحنا بنحب بعض جدا بس عايزة نصائح من حضرتك تساعدني في ان اخلي الحب ده مستمر ديما
..
شكرا جدا وربنا يخليك وبعتذر ع الإزعاج وشكرا على وقتك جدا اللي ادتني
في امان الله
ماهر

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالسبت يناير 24, 2015 4:40 am

السلام عليكم استاذ تامر عطوة انا من اشد المعجبيين ببرنامجك بتاع الابراج حابه اعرف انا اسمي غروب  برجي الدلو واسم مامتي فاطمة من مواليد 1/4/1401هـ وبحب واحد معاي في الشغل اسمه ماهر من مواليد 1981م هو من برج العذراء ؛ بحس باهتمام كبير منه رغم انه تقيل اووووي ما بيظهرش لي مشاعره الا بالأفعال وده بيبسطني اوي ، بيتعامل معايا على أني شي يخصهه فيه مصالح عمل بينا وبين  وقريب منه اوي هو متردد عشان حكاية العمر اللي بينا وبحس بتناقض كبير بين افعاله وكلامه التله مره تزعلنا فيها اني مش بتاعة علاقات واني بتاعة كواز واني عاوزاه اب الي اولادي واني حبيت عقليته وطريقة تفكيره ما نظرتش الي عمره وانسحبت لقيته يرجع يتواصل معايا من جديد وما غاوز يسبني محتارة كتير معاه مش عارفه ازاي اتعامل معاه او اعرف اي حاجه قواه ، من كتر ما انه مهتم بيا لما اخته ولدت رتب معايا عاوزني ازور اهله وكلم خواتي الكبار عشان نزورهم وفعلا زرتهم وكلن مبسوط اوي اني دخلت بيتهم ، بحسه مادي اوي مش عارفه ليه متمسك فيا هل عشان مش عاوز يخسرني لذاتي والا عشان مصلحته وهل نتفق بالابراج وهل ناوي على زواج
ماهر

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالسبت يناير 24, 2015 4:43 am

اتمنى الرد فأنا على أحر من الجمر والموضوع ذا تاعبني أوي pale
ماهر

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 12 I_icon_minitimeالسبت يناير 24, 2015 8:32 am

استاذي تامر أنتظر ردك بفارغ الصبر

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
صفحة 12 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 مواضيع مماثلة
-
» تامر عطوة وجزء من حلقه الاثنين27-6 من برنامج الحياة والابراج - تتحدث عن الاسد وعلاقته بالحوت - وصفات المرأة السرطان - والحوت وعلاقته بالدلو - ونصيحه للمرأة العذراء مع الاسد - والجوزاء وعلاقته بالثور
» تامر عطوة الحلقه الاخيرة من الحياه والابراج تقشير العقرب
» تامر عطوة من الحلقة الاخيرة تقشير الميزان التوافقات الصعبة الخيانه
» تامر عطوة ووصفة تخسيس مجربة لتامر عطوة
» تامر عطوة و تقشير الرجل الاسد