اوت لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بكم فى (اوت لاين) اغانى - كليبات - افلام - برامج - العاب - ثقافة - شعر - اخبار - مقالات

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

مطلوب مطربين لشريط  كوكتيل

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» روج اغنيتك على جميع متاجر الموسيقى والمواقع الموسيقية مقابل 5 $ للموقع الواحد
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 25, 2016 7:40 am من طرف رضا محمود

» التعريف عن جامعة المدينة العالمية- ماليزيا
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس يوليو 23, 2015 3:27 pm من طرف أولاتنجي

»  كلمات اقوى اغنيه رومانسيه لعام 2015 بحب حضنك
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2015 11:03 am من طرف رضا محمود

» عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالسبت يناير 24, 2015 8:32 am من طرف ماهر

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:31 pm من طرف رضا محمود

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:24 pm من طرف رضا محمود

»  شاب فلبيني يرتل القرأن بصوت خرافي لن تصدق ماذا تسمع
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالأحد يونيو 01, 2014 4:00 pm من طرف رضا محمود

» النجم احمد مراد واغنيه عرفت قيمتك واقوى اغنيه لعام 2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2014 5:39 pm من طرف رضا محمود

» لقاء الشاعر فوزى ابراهيم على قناه النيل لايف 7-4-2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 14, 2014 6:42 am من طرف رضا محمود

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
أبريل 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
اليوميةاليومية

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو

farah faroha
manar
دعاء
ريتاج
مي عادل
نورا
جودي
ميمو
soma
انا مطرقعة
monaa
اجمل رومانسيه
همسات
mum_dodo24
queen
red rose
حلى
ياسمينا
rahaf
سارة وعمار
soso
دينا فؤاد
dodo 192
احمد88
atinarigato
حـــــلا
yara
cute nona
الجوزاء
ayouty
hind
kina
ليندا
ندى
yoyo
t00t00
ayoosh
fruitoo
hend
samimarian
ميسون شادي
Devil_angel
farah
shahenda
فاطمة
أنثى النمر
جهاد
مريم موح
سندريلا
وردة الجورى
نور
soso love
lmony alex
haidy
neno
monmon
ايمي
Mimi^
soso78
سما
dalia
دودي
زهرة الايمان
DuDii
خطواتي ثابتة
تامر عطوة
رضا محمود
71 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
رضا محمود
Admin
رضا محمود

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 Empty
مُساهمةموضوع: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 10:16 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 Oouo_o10[/center]

عدل سابقا من قبل رضا محمود في الإثنين يوليو 23, 2012 10:14 am عدل 7 مرات
https://outline12.ahlamontada.com

كاتب الموضوعرسالة
monaa

monaa

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 31, 2011 8:45 am

الحلقة بجد كانت حلوة اوي وانت اخترت موضوع تتكلم فية كويسة وعجبنا اسلوبك اوي في البرنامج بس حياة مش كويسة ياريت تتغير شوية

اشكرك جدا يا صديقتى على الاهتمام واوعدك ان البرنامج يكون فى شكل احسن
yara

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 31, 2011 11:19 am

بجد يا تامر الحلقة جامدة جدا وانا حابيت لغة العيون اوي وانت بتقدمها بالغة احلي

اشكرك يا صديقتى واتمنى تكونى استفدتى
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 01, 2011 1:52 am

ازيك تامر كل سنة وانت طيب وعيد سعيد عليك انا ميسون برج القوس ارجوك ترد عليا عشان انا زهقت من العذراء اوي اوي اوي كل اللي علية بيقعد يبص وبس مش عارفة اعمل اية معها هو اللي حببني فية انا مكنتش بحبة والله هو اللي عرف ازاي يخليني احبة هو كان بيحب وحدة اصلا اديني الحل والنبي

العذراء مش عايز المجهود ده كله عايز مصارحة وحلول قاطعة هو عمره ما هيبدأ وهينتظرك تبد~ى انتى ولازم تكونى هادية جداجدا وانتى بتتعاملى معاه
yara

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 01, 2011 5:45 am

كل سنة وانتي طيب وعيد سعيد علينا وعليك والنهاردة البرنامج حايجي امتي والساعة كامVery Happy
monaa

monaa

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 01, 2011 5:49 am

كل سنة وانت طيب يعني اية عذراء علي حوت
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 01, 2011 11:20 am

شكرا اوي علي ردك ياتمورررة وبجد افتني
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 01, 2011 1:52 pm

ازيك تامورة معلش بزعجك انا ميسون بس عايزة اعرف حاجة يعني اية انا اللي ابدا اكلمة يعني في التليفون علي فكرة هو تقيل جداااااااااااااااااااا جدااااااااااااااا وعارفة لو قلتلة حاجة هيبعد عني خالص واقلة اني معجبة بية يعني ولا لا رد علية والنبي ياتمورة
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 01, 2011 3:32 pm

علي فكرة كنت زي القمر في حلقة النهردة ياتمورة
ayouty

ayouty

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 01, 2011 7:26 pm

هاى ايزيك يا تامر كل سنة وانت بخير يا رب يكون عيد سعيد عليك زى حضرتك خليته عيد سعيد علينا بهذا البرنامج الجامد جداااااااااااااااااااااااااااااااااا وحلقات كانت فعلا مميزة اخر جاجة من لغة العيون للبادى لانجوتش وكمان الايد والوجه دى بجد حاجة فوق الوصف ومنتظرين بقى تقشير البنات وياريت تبدا بينا بقى المرة دى مش الرجال زى المرة السابقة وكمان متشوقة اعرف يعنى ايه الحب الLaughing مستحيل وعيد سعيد
ayouty

ayouty

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 01, 2011 8:11 pm

معلش يا تامر او اى حد من الاصدقاء ممكن حد يقولى مواعيد البرنامج ثابتة ولا اتغيرت بعد العيد اصل انا بصراحة نسيتها بعد ما اكلت الكحك والبسكويت
ayouty

ayouty

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 02, 2011 8:40 pm

لو سمحت يا استاذ تامر ممكن تقولى هو كل النظرات بتكون بعرض قلة الادب مثلا التحرش بالنظر يعنى فيه نظرات ممكن تكون للاعجاب بشخص وافرق ازاى لو سمحت واشكرك
انا مطرقعة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 03, 2011 4:51 pm

[color=blue]هاي علي احلى تمتم لو سمحت يا تمتم بس كان عندى موضوع مهم اوى اوييييييييييييييييييييييred]]

انا معجبة بواحد بقالى اكتر من سنة او سنتين هو جاري انا كنت دايما بكلم معاه وانا صغيرة عادى وبعد كده بطلنا انا برج الاسد وهو برج العقرب وطالعه عذراء وانا طالعى سرطان مولودة الخميس الفجر بس عملت حساب الطالع عالنت وعلى اسمي واسم مامتى طلع سرطان
وعايزة اعرف ازا كان هو كمان ممكن يعجب بيا ولالا

عدل سابقا من قبل انا مطرقعة في الأحد سبتمبر 11, 2011 12:55 pm عدل 1 مرات
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 05, 2011 5:58 am

ازيك تمورة انا ميسون رد والنبي علي رسالتي دية واللي فوق انا زمان صرحتة وقلتلة انت شايف ان احنا اخوات قالي احنا اخوات وبس ومن بعديها بقي قاعد يبص وبس لية بقي بيعمل كدا رد علية عشان خاطر ربنا عندك
ليندا

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 05, 2011 2:53 pm

هاي يا تمورة انا ليندا و انا جوزاء في ولد برج الجدي بيقلي على طول انو بيحبني و هو عجبني بس مش قادرة صدقو عشان هو مجامل قوي.و في كمان ولد برج حمل بيقول انو معجب بيا قوي بس انا مش مديالو وش عشان صحبتي بتحبو و انا محتارة جدا فبليز عايزة اعرف مين اللي منسبني اكثر و ازاي اتعامل معاه...شكرا
soma

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 06, 2011 8:56 am

iاهلا تامر توافق المرأة الحوت مع الرجل الاسد
وانا مولوده يوم الجمعه 13 مارس 1987 الساعه 6 مساءا ايه هو برجي الطالع ايه
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 06, 2011 9:38 am

السلام عليكم
كيفك تامر انا كنت متبعاك فى مزيكه زووم كتير انا بسأل
انا برج العذارء وحبيبى برج الدلو عندى معه مشكله بحسو مابيهتمش كثير ساعات تلقى بيحب كثير وساعات بيتجاهلنى مش عارفه اعمل ايه ارجوك ترد على رسالتى
ayouty

ayouty

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 07, 2011 7:12 pm

ايزيك يا تامر عامل ايه يا ريت تطمنا عليك وعلى اخبارك حتى من غير رد على اى سؤال بس طمنا على اخبارك ولا انته يعنى نسيت اصدقاءك اللى على المنتدى:(لا طبعا انا بحب كل اصدقائي هنا جدا كل الموضوع انى بكون
 مشغول فى التحضير لاعمالى مش اكتر ومش عاوز حد يزعل منى خالص
ayouty

ayouty

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 08, 2011 7:02 pm

اكيد طبعا مش راح نزعل منك علشان لازم نقدر حجم مشغولياتك بس كنا بس عايزين نطمن عليك وعلى اخبارك وياريت لو تقول لنا مواعيد البرنامج الجديدة
yara

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 09, 2011 1:35 pm

انا زعلانة منك جدا ياتامر علشان انت بتدخل علي المنتدي ورديت علي رسالة واحدة بس وعموما يا عم حمد للة علي السلامة وانا ضيفتك الجديدة علي الفيس وكنت عايزة مواعيد البرنامجSad
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 10, 2011 4:38 pm

ازيك تمورة عامل اية انا ميسون انا معلش هقولك شؤال محرج شوية انا بحس ان حبيبي هو برج العذراء زي ماقلتلك قبل كدا بحس ان هو عيزني حب شهوة مش حب روحي خالص من معملتة معايا معلش يعني في السؤال بس بقلك اللي حساة بجد ارجوك ترد علية

مش للدرجة اللى انتى فاهماها الا لو انتى اللى حسستيه بشهوانية الموضوع لان العذراء بيستجيب لده لكن بيرجع يندم ويهرب جدا
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 11, 2011 6:20 am

تابعونى يا اصدقائى يوم الاتنين على قناه الفراعين الساعة 12:30 مساءا تردد 11219 افقى

عدل سابقا من قبل تامر عطوة في الأحد سبتمبر 11, 2011 7:27 am عدل 1 مرات
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 11, 2011 6:24 am

معلش تمورة مش فاهمة ممكن تودحلي اكتر
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 11, 2011 6:25 am

عايزة اعرف يعني بيحبني ولا لا
تقدرى تقولى مهتم جدا بيكى
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 11, 2011 12:23 pm

معلش تمورة ربنا يخليك لينا بجد بس معلش ممكن يحبني ولا لا
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 10 I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 11, 2011 1:13 pm

معلش والله انا عارفة اني رخمت اوي بس عايزة اعرف كل حاجة مرة وحدة هو لو مهتم بيا كان اتصل حتي مرة واحدة بيا يطمن عليا لكن انا اللي اتصلت بية مرة واحدة حسيت انو مش عايز يكلمني اصلا ومش بيسال عليا ومش بقي يجي عندنا انا لما اروح بيتهم بيعمل كدا ووعلي فكرة انا مش بحسسو بشهوة خالص هو اللي بدا معايا انا معملتش حاجة ولاحسستو باي شهوة واشكرك جدا جدا جدا جدا لو رديت عليا فعلا

ارجعى كلميه انتى بعقلانية وخليكى صبورة واعرفى انه بيعاقبك بشكل او بآخر عشان تستجيبى ليه وانتى طبعا لا تستجيبى لانك لو استجبتى هيبعد اكتر عنك

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
صفحة 10 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تامر عطوة وجزء من حلقه الاثنين27-6 من برنامج الحياة والابراج - تتحدث عن الاسد وعلاقته بالحوت - وصفات المرأة السرطان - والحوت وعلاقته بالدلو - ونصيحه للمرأة العذراء مع الاسد - والجوزاء وعلاقته بالثور
» تامر عطوة الحلقه الاخيرة من الحياه والابراج تقشير العقرب
» تامر عطوة من الحلقة الاخيرة تقشير الميزان التوافقات الصعبة الخيانه
» تامر عطوة ووصفة تخسيس مجربة لتامر عطوة
» تامر عطوة و تقشير الرجل الاسد