اوت لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بكم فى (اوت لاين) اغانى - كليبات - افلام - برامج - العاب - ثقافة - شعر - اخبار - مقالات

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

مطلوب مطربين لشريط  كوكتيل

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» روج اغنيتك على جميع متاجر الموسيقى والمواقع الموسيقية مقابل 5 $ للموقع الواحد
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 25, 2016 7:40 am من طرف رضا محمود

» التعريف عن جامعة المدينة العالمية- ماليزيا
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالخميس يوليو 23, 2015 3:27 pm من طرف أولاتنجي

»  كلمات اقوى اغنيه رومانسيه لعام 2015 بحب حضنك
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2015 11:03 am من طرف رضا محمود

» عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت يناير 24, 2015 8:32 am من طرف ماهر

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:31 pm من طرف رضا محمود

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:24 pm من طرف رضا محمود

»  شاب فلبيني يرتل القرأن بصوت خرافي لن تصدق ماذا تسمع
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالأحد يونيو 01, 2014 4:00 pm من طرف رضا محمود

» النجم احمد مراد واغنيه عرفت قيمتك واقوى اغنيه لعام 2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2014 5:39 pm من طرف رضا محمود

» لقاء الشاعر فوزى ابراهيم على قناه النيل لايف 7-4-2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 14, 2014 6:42 am من طرف رضا محمود

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
يوليو 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
اليوميةاليومية

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو

farah faroha
manar
دعاء
ريتاج
مي عادل
نورا
جودي
ميمو
soma
انا مطرقعة
monaa
اجمل رومانسيه
همسات
mum_dodo24
queen
red rose
حلى
ياسمينا
rahaf
سارة وعمار
soso
دينا فؤاد
dodo 192
احمد88
atinarigato
حـــــلا
yara
cute nona
الجوزاء
ayouty
hind
kina
ليندا
ندى
yoyo
t00t00
ayoosh
fruitoo
hend
samimarian
ميسون شادي
Devil_angel
farah
shahenda
فاطمة
أنثى النمر
جهاد
مريم موح
سندريلا
وردة الجورى
نور
soso love
lmony alex
haidy
neno
monmon
ايمي
Mimi^
soso78
سما
dalia
دودي
زهرة الايمان
DuDii
خطواتي ثابتة
تامر عطوة
رضا محمود
71 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
رضا محمود
Admin
رضا محمود

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 Empty
مُساهمةموضوع: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 10:16 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 Oouo_o10[/center]

عدل سابقا من قبل رضا محمود في الإثنين يوليو 23, 2012 10:14 am عدل 7 مرات
https://outline12.ahlamontada.com

كاتب الموضوعرسالة
جودي

جودي

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 11, 2011 6:38 pm

هااااااي ازيك يا تيمو .. أنا ملكة المعجبين والمعجبات بيك .. ونفسي تفتكرني على طول وتبقى صديق ليا .. أنا جودي من برج الدلو ... وطالعي وحش جدا .. انا طالعي برج الحمل .. الساعة عشرة الصبح .. وكمان الأسد .. مواليد يوم الاحد .. وده بيخليني أبان هجومية وتنافسية مع اني مبيكنش قصدي والله .
.أنا مش هاصدق نفسي لو رديت عليا ويمكن ارووح فيها... بس بجد لو أنا اول مرة اتواصل معاك ومش عارفة ممكن ترد أو لأ .. بس أنا باحبك مووووووووووت يا برج الأســـــد .. طبعا هاتسألني ازاي عرفتي .. هاقولك يمكن عشان أنا برج محلل Smile مهوا انا اكتر برج محلل زاكتر برج عقلاني احم احم .. اتمنى بجد من كل قلبي انك تقرا رسالتي يا اعظم واحلى والطف واروع خبير ابراج في العالم .. بالمناسبة انا من ساعة ما حضرتك سبت مزيكا انا مش بتابعك للاسف .. وانا زعلت جدا لما اختفيت فجأة ..

أوك أنا حاطة ايدي على قلبي و مستنية ردك والله .. مع اني شاكة في انك ممكن ترد

[size=18]اهلا يا دلو الابراج اسعدنى كلامك جدا وليه بتقولى انك طالعك وحش صحيح الحمل مش ملائم مع شخصيتك الاساسية لكن بيديكى مصداقية غير عادية فى التفاهم مع الناس احذرى من انتقاء اصدقاء غير مقدرين لمواهبك
ده اللينك بتاعى على الفيس بوك ضيفينى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
soma

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 12, 2011 6:48 am

iاهلا تامر توافق المرأة الحوت مع الرجل الاسد
وانا مولوده يوم الجمعه 13 مارس 1987 الساعه 6 مساءا ايه هو برجي الطالع ايه
ارجوك ياتامر ترد عليا

طالع ميزان على عذراء وتوافقك مع الاسد بيعتم على مدى افتتانه بيكى واحذرى من الملل
soma

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 12, 2011 7:55 am

اهلا تامر شكرا لانك رديت بس ارجوك لو توضحلي اكتر عالتوافق
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:46 pm

لسلام عليكم
كيفك تامر انا كنت متبعاك فى مزيكه زووم كتير انا بسأل
انا برج العذارء وحبيبى برج الدلو عندى معه مشكله بحسو مابيهتمش كثير ساعات تلقى بيحب كثير وساعات بيتجاهلنى مش عارفه اعمل ايه ارجوك ترد على رسالتى

تامر انت ليه جاوبة على كل المرسالات الا انا
ayouty

ayouty

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 12, 2011 6:26 pm

هاى ايزيك يا تامر انا شايفة انك مش بترد علينا خاااااااااااااااااااااالص وبجد انا زعلانة منك اوى لانى استنيتك فى البرنامج بس بعدين لقيت ع الفيس انه اتاجل وهنا فى المنتدى مانعرفش حاجة وبتدخل ترد على حاجات معينة وبتخرج مع اننا كلنا اصدقاءك وكلنا بنحب نتابعك اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى انت فعلا مش عارف انته لما فعلا بنشوفك ع الشاشة فعلا بتنور وبنبهر بحكمتك ورجاحة
ده لينك الفيسبوك

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
انا مطرقعة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 13, 2011 10:34 am

[center]هاى تامر وحشتنا اوى اوييييي بجد

انا بعتلك رد بس مردتش عليا في المرة الاونية فياريت ترد عليا المرة دي

انا معجبة جدا بواحد من اكتر من سنتين

برج العقرب وانا برج الاسد

هو جاري وعاوزة اعرف ازاى افتح معاه كلام كنا بنلعب واحنا صغيرين دلواتى لا

ياريت تقلي اعمل ايه عشان اجذبه ليا او اعرف منين ازا كان معجب بيا مع العلم

انه دايما بيرتبط بواحدة فترة ويسبها وانا لما بشوفه ببص في الارض لاني مبقدرش ابص في عينيه فاعرف منين

وياريت ترد عليا
[/center]

سلام بسيط مع اتسامة جذابة بدون ارتباك ونظرة صافية مرحة وهو هيوصله المعنى بالكامل

عدل سابقا من قبل انا مطرقعة في السبت نوفمبر 05, 2011 8:18 am عدل 1 مرات
جودي

جودي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 13, 2011 2:45 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. شكرا يا أستاذ تامر على الرد علي , لقد سعدت باهتمامك برسالتي ^__^ / وأنا عندما قلت أن طالعي الحمل ليس جيد لم أكن أقصد أن برج الحمل سيء / بل هو من أفضل الأبراج في نظري ليس هذا فقط .. بل أنا أعد رجل الحمل أفضل رجل على الإطلاق .. فهو نمبر ون في قائمة الأبراج وهو نمبر ون في الاستحواذ على القلوب ... لأنه طيب القلب صريح وديناميكي وشجاع وتشعر به مثل الطفل البريء الذي يحتاج لحنانك .. إلا أنه يخرج نفسه من التهم مثل الشعرة من العجين ..كما أن أنانيته لا تطاق خصوصا في الحب ولكنه كريم لأبعد الحدود وتستطيع استغلاله جيدا ً –بغض النظر عن معنى كلمة استغلال السيئة- وفتاة الدلو تعجب بصدقه النابع من القلب وبحديثه الحلو المنمق أما رجل الحمل فيعجب بهدوء ورقة وذكاء الدلوه وغموضها .. لكن حالما يبدأ بمزاجيته في الحب ويحاول التحكم فيها بأوامره .. فإنها تتملص سريعا وتحاول استعادة حريتها .. فهي لا تريد أي شيء يكبس على نفسها ويتحكم بها خصوصا إذا رفض رجل الحمل موضوع أصدقائها من الفتية .. فهو يعتبرها ملكه وحده ويرفض صداقاتها المتعددة .. وهنا تشعر الدلوه بأنها ستنفصل عن عالمها الحر الجميل وتعيش في قفص مع هذا الأناني في الحب .. فتضحي بحبها وتهرب بعيدا ........ وهكذا يحدث الفراق آجلا أم عاجلا بين البرجين المتصفان بالنشاط والتقدمية
جودي

جودي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 13, 2011 2:52 pm

المهم يا أستاذ تيموو سيبنا من الحمل ومن رجل الحمل وربنا يسهلو ويوفقو ويلاقي اللي تسعده... مع اني شاكه انه هايلاقيها هأهأهأ ... انا عاوزاك في موضوع ضروري ربنا يخليك .. أنا كنت قاعدة امبارح في جلسة وقابلت واحد عذراء وشوف حضرتك بقى لما يجتمع الدلو مع العذراء فالنقاشات مش هاتخلص من هنا لغاية الصبح .. بس أنا عاوزة أستفزه اهع هع هع لان هوه عنده وجهة نظر سياسية مسممة بالإعلام الفاسد ومش راضي يفهمني فانا هاضطر اني استفزه .. ممكن حضرتك تقولي ازاي استفز العذراء كل حاجة عن الاستفزاز ازاي هوه بيستفزنا وازاي نمتص استفزازه وازاي نستفزه .. كمان انا عندي سؤال هيا طفلة القوس الصغيرة بنتعامل معاها ازاي لانها عنيدة جدا وذكية وبتفهم كل حاجة بس عنيدة ومشاكسة عاملة زي بنت الدلو بالظبط هل ده صحيح ؟

عشان تستفزى العذراء المفكر ممكن تسفهى من نظرياته باعتابره غير ملم بالموضوع ككل وبيشوف الموضوع من وجهة نظر فردية تمام الموضوع ده ممكن يخاللى العذراء يقوم يضربك ده لو انتى عايزة تستفزيه
البنت القوس بتكون نشيطة ومتحركة ولازم تبينى انك معجبة بكلل افكارها وبكل حاجة فيها لانك لو عملتى كده هتفضل تحبك طول العمر
ayouty

ayouty

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 13, 2011 6:12 pm

تامر لو سمحت بليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييز رد بقى على الاسئلة انا والله كتبتها من العيد وقلت لك ازاى افرق بين نظرة الاعجاب والنظرات اللى مش كويسة التانية لو سمحت رد بقى

تردى بنظرات قوية مركزة وسريعة لا اكثر
نورا

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 13, 2011 8:45 pm

ازيك ياتامر انا بحب البرنامج اوى وزعلانه اوى انى مقدرتش اتابعه الفتره اللى فاتت ونفسى ترد على سؤالى انا برج الجوزاء 7/6/1992وخطيبى برج الحمل عايزه اعرف التوافق بين البرجين وازاى اعرف انه بيحبنى ولا لا@ ارجوك ياتامر ترد على سؤالى
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 14, 2011 7:00 am

ازيك تمورة وشكرا علي ردك علي رسالتي بس بجد الرسالة اللي في صفحة 17 مهمة جدا عندي وانت مردتش عليها بليييييييييييييييييييييييييييييييييييز رد عليها تامر بجد محتاجة ردك في الرسالة دية
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 14, 2011 4:16 pm

سلام عليكم
كيفك تامر انا كنت متبعاك فى مزيكه زووم كتير انا بسأل
انا برج الدلو وحبيبى برج الجوزاء وبيتجاهلنى كثير

تامر انت ليه جاوبة على كل المرسالات الا انا
شكرا يا تامر انا زعلانه منك كثير بتدخل ترد على ناس وناس لا

ارجوكى لا تزعلى ابدا منى انا برد على اد ماقدر
الجوزاء لو تجاهلك بالطريقة دى يبقى بسببك انتى شوفى انتى بتتعاملى ازاى معاه واعرفى ان الجوزاء عايز صداقة مش عايز نقد او ملامة ابدا لان الجوزاء سهل ممتنع وانتى قادرة على جذبه جدااااااااااااا بس بطريقة ذكية وغ
ير مباشرة

عدل سابقا من قبل ميمو في الخميس سبتمبر 15, 2011 8:46 am عدل 1 مرات
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 14, 2011 8:43 pm

تااااامر اانا بجد زعلانة منك بس بردة بعزرك لانك اكيد مشغول وشكرا ليك لما فضيت جزء من حياتك ووقتك وسعاتك لينا بس انت ناسي نص اصدقائك اللي علي المنتدي
جودي

جودي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 14, 2011 8:44 pm

]يااااه يا استاذ تامر هوه العذراء بيستفز لما ننتقد تفكيره .. يبقى على كده أنا كنت طول الخط عماله أستفزه وانا مش عارفه هههههههههههههههه أصلي كنت كل شوية اقول له انته مش شايف الحقيقة كلها .. انت ضحية من ضحاي الاعلام .. وهوه يقولي ما حدش عارف كل الحقايق محدش وصل للحقيقة الكاملة .. بس أنا لاحظت حاجة ان العذراء بيكتم غضبه مننا بس خلال الحوار تلاقيه اتقمص وزعل فجأة وطبعا لو مكنتش مدرك انته بتقول له ايه هاتحسبه قماص .. بس طبعا هوه بيزعل بسبب كلامنا ليه ... تعرف يا حرااام بجد أنا مش باحب حد يزعل مني أنا لازم أصلح العلاقة دي وهاحاول متناقش معاه كتير .. بس هوه قالي إني متعصبة لآرائي .. آل يا أستاذ تيمو أنا الدلو المتحرر اللي باعتبر كل الناس اصدقائي أنا متعصبة لآرائي؟؟؟ بالعكس خالص ...بس في مواضيع ما يبقاش فيها حاجة اسمها وجهة نظر في غلط وصح .. بس أنا طبعا مش متعصبة .. استاااذ تيمو أنا باحبك أوي عشان انته بترد عللينا شكرا ليك جدا
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 15, 2011 8:49 am

انا 18/9/1988 الساعه 6 مساء عوزه اعرف طالعى

طالع عذراء على ميزان
queen

queen

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 15, 2011 2:12 pm

هااى تامر انا عايزه اعرف مدى توافق بنت الحوت والطالع عدراء ع الحوت مع ولد الحمل الطالع جدى بليز ضرورى

علاقة فيها احترام كل واحد للاخر لكن لابد ان لا يشعر الحوت بالملل من الحمل وان يحب الحمل الحوت بشكل كافى
queen

queen

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 17, 2011 8:33 am

هااااااى تامر ازيك انا تعبانه اقوى ارجوك ساعدنى انا بنت برج الحوت الطالع عدراء ع حوت وحبيبى حمل والطالع جدى متعبنى كتير وحاليا بينا شوية مشاكل والحقيقه انا اللى مابسمعش كلامه وبعمل حاجات كتير من وراه وعايزه ارضيه ومش عارفه ازاى ياريت تقولى وتقولى ازاى اتعامل معاه ديما وشكرا
مي عادل

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 19, 2011 12:59 pm

انا برج القوس وحبيبي عقرب عايزةاعرف التوافق بينا
جودي

جودي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 19, 2011 9:38 pm

هاي تيموو ازيك عامل ايه .. انته فاكرني .. انا جودي من برج الدلو طالع حمل على أسد يعني نارية ومشتعله ههههههه .. أنا بصراحة معجبة بيك جدا وبشخصيتك الحلوة بس ماعنديش مشكلة الى الان ومعنديش أي تجربة عاطفية غير مع رجل الحمل اللي طلع عيني وتعب قلبي معاه وكان على طول بيطلع نفسه الصح وانا الغلط فانا ماستحملتش بصراحة سيطرته وأنانيته وأوامره اللي تخنق زي اني مصاحبش ومتكلمش واتهامه ليا بالخيانة وإلخ إلخ .... فانا انهيت العلاقة بنفسي .. رغم اني زعلت بس أحيانا الواحد يعمل الصح حتى ولو على حساب عواطفه .. المهم يا تيـموووو أنت بجد برافو عليك انته هايل جدا جدا جدا وانا مندهشة من كلامك وشخصيتك الرزينة والعاقلة .. قولي بقى يا أستاذ تيموو البنت الدلو طالع حمل على أسد تتوافق مع مين متهيألي كده ما تتوافقش غير مع نفسها .. بس انا نفسي تقولي على سته سبع أبراج ورا بعض ههههههههههههه صحيح أنا كان عندي موضوع بس هاقلهولك بعدين بإذن الله شكرا لك مقدما يا أعظم وأحلى وألطف وأروع خبير أبراج في العاااااااااااااالم كللللللله ..
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 12:19 pm

ازيك تمورة انا ميسون برج القوس انا عايزة اقلك علي حاجة وترد والنبي عليا انا ابن عمتي التانية بقي هو برج السرطان هو قالي انو بيحبني وانا مش عارفة اصدقو عشان اللي انا اعرفة عنو انة بتاع بنات قالي انتي وخدة عني فكرة وحشة انا مش كدا بينسة كتير يا تامر قولي اعمل اية ياتامر
ريتاج

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 3:21 pm

ازيك يا تامر يا رب تكون بخير وصحه تامر انا برج الثور 1/5 وخطيبى برج العقرب 3/11 وانا بحبه جدا بس ساعات بحس انه بيتقل عليا وانا بخاف من انى ابين ليه مشاعرى يبعد عنى وهو عاوز يعرف عنى كل حاجه وادف التفاصيل ياترى اقوله فعلا وفعلا برج العقرب بيحب البنت التقيله سورى ان طولت عليك وبليز ترد عليا بسرعه مرسى ليك

العقرب بيحب البنت القوية المتماسكة نفسيا اللى تدعمه وتبدى اعجابها بيه لكن لا تجعليه يتسلط عليكى ابدا لان ده هيخليه بعد كده يتعالى عليكى جدا
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 2:01 pm

تامر رد والنبي علي رسالتي اللي في صفحة 18
queen

queen

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 9:48 am

بليز تامر رد ع رسايل فى الصفحه 18
جودي

جودي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 10:36 pm

أستاذ تيمو وو .. يا أستاذي العزييييز يا أستاذي الفااااضل .. انا جودي برج الدلو كتبت لك رسالة فيها مافيها من عبارة .. أنا صحيح عاطفية بس لحد الآن لم أجد الشخص الذي يجذبني بكااامله وانا باخاف مالحب أوي مش لأنه بيحد من حريتي وكده.. لا لاني حاسة اني لو حبيت هاندلق اوي زي ما بتندلق المياه من الدلوووو . وبعدين ممكن اتجرح اوى وهايبقى شكلى عامل زي برج العقرب لما يطلع من تجربه حب .. بس أنا عاوزة اعرف انا باتوافق مع مين بطالعى الوحلو اوى طالع الحمل على إني مواليد يووم الأحدددد اممممم .. .عشان لما ييجي واحد يقولى انا معجب بيكي اقوله انته برج الايه ولو طلع مش بيتوافق معايا اقوله مع االسلالالامة من غير نداامه... وشكرا لك مقدددما يا أحلى وأعظم وأروع وألطف خبير أبراج في العااااااالم ..استاذ تيمو انا باتمنى أمنية هابقى أقولك عليها بعديـــن cheers albino

شوفى يا جودى خوفك الكبير من العلاقة وخوفك الاكبر من نتيجها شيء طبيعى جدا
والاهم خوفك من الدلقة فى الحب وعموما الاندلاق والانسحاق فى الحب اصلا شيء غير مرغوب وبيقلل من البنت جدا وانصحك عنموما بعيدا عن الابراج انك تاخدى الامور بعقلانية مع اى حد يعرض الحب عليكى ولازم طول الوقت يعمل حساب لزعلك ورد فعلك فى مقابل انك تحترميه وتحافظى على وجوده كرجل فى حياتك
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 11 I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 23, 2011 12:31 pm

ازيك تمورة انا ميسون برج القوس انا عايزة اقلك علي حاجة وترد والنبي عليا انا ابن عمتي التانية بقي هو برج السرطان هو قالي انو بيحبني وانا مش عارفة اصدقو عشان اللي انا اعرفة عنو انة بتاع بنات قالي انتي وخدة عني فكرة وحشة انا مش كدا بينسة كتير يا تامر قولي اعمل اية ياتامر

عادى وافقيه لحد ما تشوفى اخرع فعلا السرطان بيكون لعبى شوية لكن مش مع الناس اللى بتربطهم بيه صله قرابه

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
صفحة 11 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تامر عطوة وجزء من حلقه الاثنين27-6 من برنامج الحياة والابراج - تتحدث عن الاسد وعلاقته بالحوت - وصفات المرأة السرطان - والحوت وعلاقته بالدلو - ونصيحه للمرأة العذراء مع الاسد - والجوزاء وعلاقته بالثور
» تامر عطوة الحلقه الاخيرة من الحياه والابراج تقشير العقرب
» تامر عطوة من الحلقة الاخيرة تقشير الميزان التوافقات الصعبة الخيانه
» تامر عطوة ووصفة تخسيس مجربة لتامر عطوة
» تامر عطوة و تقشير الرجل الاسد