اوت لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بكم فى (اوت لاين) اغانى - كليبات - افلام - برامج - العاب - ثقافة - شعر - اخبار - مقالات

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

مطلوب مطربين لشريط  كوكتيل

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» روج اغنيتك على جميع متاجر الموسيقى والمواقع الموسيقية مقابل 5 $ للموقع الواحد
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 25, 2016 7:40 am من طرف رضا محمود

» التعريف عن جامعة المدينة العالمية- ماليزيا
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس يوليو 23, 2015 3:27 pm من طرف أولاتنجي

»  كلمات اقوى اغنيه رومانسيه لعام 2015 بحب حضنك
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2015 11:03 am من طرف رضا محمود

» عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يناير 24, 2015 8:32 am من طرف ماهر

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:31 pm من طرف رضا محمود

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:24 pm من طرف رضا محمود

»  شاب فلبيني يرتل القرأن بصوت خرافي لن تصدق ماذا تسمع
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد يونيو 01, 2014 4:00 pm من طرف رضا محمود

» النجم احمد مراد واغنيه عرفت قيمتك واقوى اغنيه لعام 2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2014 5:39 pm من طرف رضا محمود

» لقاء الشاعر فوزى ابراهيم على قناه النيل لايف 7-4-2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 14, 2014 6:42 am من طرف رضا محمود

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
أبريل 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
اليوميةاليومية

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو

farah faroha
manar
دعاء
ريتاج
مي عادل
نورا
جودي
ميمو
soma
انا مطرقعة
monaa
اجمل رومانسيه
همسات
mum_dodo24
queen
red rose
حلى
ياسمينا
rahaf
سارة وعمار
soso
دينا فؤاد
dodo 192
احمد88
atinarigato
حـــــلا
yara
cute nona
الجوزاء
ayouty
hind
kina
ليندا
ندى
yoyo
t00t00
ayoosh
fruitoo
hend
samimarian
ميسون شادي
Devil_angel
farah
shahenda
فاطمة
أنثى النمر
جهاد
مريم موح
سندريلا
وردة الجورى
نور
soso love
lmony alex
haidy
neno
monmon
ايمي
Mimi^
soso78
سما
dalia
دودي
زهرة الايمان
DuDii
خطواتي ثابتة
تامر عطوة
رضا محمود
71 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
رضا محمود
Admin
رضا محمود

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 10:16 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 Oouo_o10[/center]

عدل سابقا من قبل رضا محمود في الإثنين يوليو 23, 2012 10:14 am عدل 7 مرات
https://outline12.ahlamontada.com

كاتب الموضوعرسالة
تامر عطوة

تامر عطوة

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 7:26 pm

ازيك تامر بشكرك جدًا على البرنامج وربنا يوفقك
اتمنى اعرف التوافق بينى وبين حبيبى انا 1\3\89 وهو 21\10\89 بقالنا مع بعض 3سنين ف الاول كان بينا اختلافات كتير بس هو اتغير شويه وبقى احسن بس هو عصبى جداااااااااااااااااااا بحس معاه بحب كبير واوقات احس انى ضايعه تماما وانه مبيحبنيش بس لامااقوله كده يقولى انه بيحبنى له تصرفات مبحبهاش انه بيتحكم فياجدا انه بسميه تحكم اما هو يقولى بغير عليكى جدا منعنى من الخروج بيغير من كل حاجه حواليامثلا زىما تسلميش ع حد اى وحاجات تانيه كتير اانا بجد مش عارفه اعمل ايه الموضوع ده مضايقنى جدا وكمان احنا لامابنزعل ونقول هنبعد خلاص نرجع تانى دايما انا وهونقف ادام بعض بعصيبه جدا وهو فتح معايا كلام ف موضوع الارتباط الرسمى بس لسه ادامه شويه مش عارفه اعمل ايه : هل هو ممكن يضحى عشانى ويقف ادام اى حد عشانى ولا ايه
وممكن سؤال عنى اناوماما انا برج الحوت وماما الجوزاء علطول مبنفقش خالص لو اتكلمنا نشد مع بعض ف اى موضوع اتفادى كده ازاى وازاى اقنعها بلى انا عاوزاه واكسبها ازاى
هو مفيش رد على الرسايل ليه

طبعا طبعا ممكن يضحى عشان شكله هو ادامك مش عشانك انتى واعرفى ان التوافق ضعيف لانك لازم يكون ليكى شخصية حازمة مع الميزان
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 7:31 pm

soso78

هو مفيش رد على الرسايل ليه

لا والله انا برد كل ما تسمح ليا الظروف وعموما انا بنشئ ويب سايت مخصوص للرد على الرسايل واسف جدا لو بتأخر فى الرد
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 7:34 pm

hend

هاى تامر انا برج الدلو وتاريخ ميلادى 1990/2/3 ويوم ولادتى السبت الساعه من 9 الى 10 وعايزه اعرف الطالع وعن الدراسه والحياة بتاعى انا واختى احنا تؤائم وماما 1967/2/5 ولادتها يوم الاحد ومش عارفه من امتى الى امتى عايزه اعرف بالنسبة للعمل لم توافق فى اى عمل والحياة الاجتماعية

الدلو فى اوقات كتير جدا بتعانده الحياه وتحبطه وتقلل من مواهبه لكن فجأه بتلاقى الدلو ظهر على الساحة بكل نجاح انصحك انك تعرفى انتى بتحبى ايه وتتقنيه جدا وسلامى لماما الدلو جدا
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 7:39 pm

أحمد

بص بقي يا سيدي انا احمد برج الحمل و يوم خميس الساعه 4 العصر سنة 1990 قول بقي إيه هو البرج الصاعد و الصفات العامه ليه و إيه اكتر أبراج تتفق معايا و قطع فيه براحتك

الطالع حوت على عذراء
يعنى بتلاقى نفسك ساعات جاد جدا وساعات خيالى اوى وساعات مش قادر على التركيز
العقرب حلو عشانك وكمان السرطان و الاسد ممكن والفوس

تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 7:51 pm

samimarian

هاى يا تامر انا نانا مواليد 5 مارس 1979 كنت عايزة اسأل عن اقرب فرص الارتباط هتكون امتى .. انا كنت مخطوبة من تلات سنين لواحد من برج العقرب ومحصلش نصيب
كمان انا معجبة بواحد من برج الميزان بس مش عارفة ازاى ألفت نظرة او بالبلدى اشنكله

اللى انتى عايزه تشنكليه ده ميزان يعنى هتندمى اصلا على الشنكله دى
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 7:59 pm

انا ميسون برج القوس عايزة اعرف كيف اتعامل مع برج الجوزاء وما مدي التوافق وكيف اجذبة ليا انا بحب برنامج بتاعك اوي وسلملي علي استاذ عمرو ولسة في كلام كتير اوي عني وعن برج الجوزاء في كلام بيني وبينة بس رد علية بس عن السؤال دا وهقلك اللي حصل بعدين

عشان تشديه ناحيتك لازم يحترمك جدا تعرفى تخليه يحترمك وتعرفى لما تكلميه تكونى صديقة وبلاش البص اللى من تحت لتحت خليكى عادى هتلاقيه احترمك وقرب منك تانى وبلاش حكاية الهزار الكتير دى
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 8:00 pm

shahenda

انا برج الاسد و عايزة اعرف تقشير رجل برج القوس و ازاى اكسبه

برج القوس سهل زى المانجه لكن عشان تكسبيه اديله عواطف بس من غير اى اشياء اخرى يعنى ضحك ونعومة وهزار بس من غير تعليمات او تعديلات
فاطمة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 15, 2011 3:42 am

هاي تامر انا فاطمة من مواليد برج الدلو وامي من مواليد برج الجوزاء ووالدي من مواليد برج الحوت وانا الوسيطة بينهم اي مدى الاتفاق معاهم
shahenda

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 15, 2011 7:58 am

ازاى اعرف ان رجل برج القوس بيحبنى ولا لا
farah

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 15, 2011 9:57 am

سلام عليكم أنا فرح من المغرب مزدادة بتاريخ الأربعاء 3 مايو 12ضهر ممكن أعرف أي شيء بخصني وشكرا تامر
Devil_angel

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 15, 2011 6:52 pm

هاي تمورة أنا معجبه قوي بالبرنامج و بتابعو ، أنا برج العقرب مولودة يوم 10 نوفمبر 1987 يوم الثلاثاء س3 صبح و 10دقايق أنا معجبة بزميلي في الدراسة و هو جوزاء 26 مايو بس مش عارفة ازاي اوصله أنا باتجنبه عشان خايفة لأن كانت معايا تجارب سابقة مع الجوزاء و كمان عشان احنا مش بنتكلم كتير ساعدني و قلي مدى التوافق بينا و ازاي اوصله؟؟؟
و ايه برجي الصاعد و مين اكتر برج بتوافق معاه ؟؟؟
و امتى حتعمل حلقة تقشير المرأة العقرب خد بالك مانا مستنياك Smile))
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 15, 2011 9:17 pm

هاي تمورة انا ميسون قصدي هو اللي كان بيبصلي من تحت لتحت وقولي والنبي هو جاي فرح بنت عمي قولي اعملو ازاي بحيث يتشد لية ويقرب مني وبعدين بحس انة بشخصيتين قولي اعملو ازاي واكلموا ازاى والنبي
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 5:32 am

kina

انا برج العذراء مواليد 11/9/1989 يوم الاثنين ومش بعرف اتعامل مع اى شاب وهناك شاب حاول ان يتقرب منى برج الميزان ولكنى لم اعرف اتعامل معه وفجاة بداء الاهتمام يقل ممكن اعرف ازاى اتعامل معه

اولا انتى عذراء برج الناس الطيبين اللى بياخدو كل شيء بجد ومعندهمش حلول وسط وطبعا ده بيخليكى فى اوقات كتير مش عارفة تتعاملى مع الناس والميزان لما يتعامل معاكى وهو برج دبلوماسى اوى وما يلاقيش نفسه تلاقيه ابتعد واحسن انه ابتعد قبل ما يلمس انك مش عارفة لان الولد لما بيدرك ارتباك البنت فى التعامل بيلعب بيها انصحك اولا فى تكوين صداقات عديدة ويكونو بنات محترمين وشوفى هما بيعملو ايه فى التعامل واعملى زيهم ولما تتعاملى مع اى شاب خليكى هادئة ومبتسمة من غير التحفظ الشديد يعنى شوية مرونه بس مش اكتر
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 5:59 am

ليندا

على فكرة انا مستاءة جدا لعدم ردك على رسالتي مع انها كانت رسالة بعبر فيها عن حبي و اهتمامي ببرنامجك pale

اولا اشكرك جدا طبعا ومش عايزك تزعلى الحقيقة انا برد هنا على طول لكن اوقات بتلخبط لكن فعلا انا اى رسالة بقراها برد عليها متزعليش يا ليندا
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 6:02 am

NadaMoonLite

Very Happy البرنامج روعة و لو أثر كبير حتى في تونس بصراحة معجبة بطريقة تقديمك للبرنامج I love you انا ندى من تونس برج العقرب من فضلك عاوزة اعرف برجي الصاعد ارجووووك 9 الصبح يوم الاثنين و شخصيتي حتبقى عاملة ازاي flower وعلاقتي مع برج الحمل و ايه هي مواصفات فتاة احلام الرجل الحمل و اتصرف معاه الزاي شكرااااااااا
رد عليا بليز cheers

الصاعد ميزان على تور يعنى هتكونى هادية اوقات كتير لكن انصحك بالتغلب على الانانية والغرور وانتى عندك اصرار وعناد بعض الشيء والرجل الحمل عايز واحده متميزة وانتى متميزة لكن ابعدى عن العناد مع الحمل هو مش قدك ده غلبان
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 6:05 am

ايمان الجمل

هااااااااي تمورة انا ايمان برج العذراء 23 سنه وخطيبى برج العذراء كمان 27 سنه انا حاسه ان مافيش توافق بينا مش عارفه احبه ازاى هو كويس بس بحس انه بيكدب كتير بيقول انه بيحبنى جدا جدا وانه علشانى بيحبنى بعد عن حاجات كتير كانت غلط فى حياته قبل كدا انا خايفه يرجع للحاجات دى تانى كان بيعرف بنات كتير احنا مخطوبين بقالنا 3 شهور ما حستش فى يوم انه واحشنى وخايفه معرفش احبه بعد كدا مش عارفه اديله الامان شديد فى قراراته معايا عاوز يؤمر وانا انفز وانا مش حمل كدا بيتحكم فى لبسى وانا مش بعرف اللبس حاجه مش مقتنعه بيها مش بعرف اقنعه بى اى حاجه انا طولت عليك انا احترت معاه ومش عارفه بيفكر ازاى الموضوع دا يهمني والنبي تديني القرار

شوفى يا ايمان العذراء الرجل اوفر اوى وتصرفاته غريبة لكن هو انسان صادق وبالاقناع ييجى كل شيء كويس يعنى الاقناع اساس العلاقة بينكم
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 6:08 am

فاطمة

هاي تامر اختي برج العذراء وزوجها برج الثور واي طريقة التفاهم بينهم

العذراء والتور متوافقين لكن التور بيعمل حركات يستفز بيها العذراء ويخليها محتارة لانه عاجبه دور الغموض بتاعها انصح اختك انها تريحه على اد عقله ومتفكرش كتير فى تصرفاته تراقب الموضوع بهدوء وابتسامة وبس
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 6:11 am

سارة وعمار

مرحبة استاذ تامر انا سارة من فلسطين انا برج الحمل وجوزي برج الحوت وعندي بنت سرطان انا بحب جوزي وبنتي اوي عايزة اعرف توافقي مع جوزي وايه الايجابيات والسلبيات معاه وعاوزة اعرف التوافق مع بنتي بالمستقبل وعايزة كمان اعرف ازاي الفت نظر الراجل الحوت ونقاط ضعفه

الرجل الحوت مش محتاج تلفتى نظره لكن محتاج ذكائك وابتسامتك اكتر هتلاقه بقى تمام معاكى يعنى تشجعيه وتضحكى كتير معاه والبنت كده كده سرطان هتلاقيها لازقة فيكى من غير حاجة والبنت السرطان بتكون ضاحكة وباكية كتير نتيجة انها عايزاكى طول الوقت وربنا يسعدك
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 6:14 am

hind

هاي يا تامر انا هند برجي الجوزاء وحبيبي الثور والعلاقه بيننا متوتره جدا بس مش بسببي انا هو جدا مهمل ومابيهتم ابدا فممكن اعرف نسبة التوافق بيننا وكيف ممكن اتعامل معاه مع العلم انو كان متزوج قبل كدا ومطلق وعندو ولد.....احنا حاليا متخاصمين وما بنكلم بعض ابدا Sad

التوافق بينكم كوميدى جدا واحسنلك تاخدى التور على قد عقله لانه بسيط جدا بس هو عنيد شوية صالحيه ومافيش مشكله انك تبتدى الرجل التور مش بياخد باله من مين اللى اتصل الاول
samimarian

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 8:54 am

هاى يا تامر .. انا بستنى برنامجك بفارغ الصبر .. انا حوت ومعجبة بواحد ميزان و عايزة اعرف طبيعة العلاقة بينا هتكون ازاى لو ارتبطنا
hend

hend

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 9:50 am

تامر انا كنت عايزه اعرف الطالع بتاعى انا واختى 1990/2/3 يوم السبت من 9 الى10 احنا توائم
fruitoo

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 11:12 am

ازيك ياأستاذ تامر ...أنا كتبتلك رساله قبل كدا لكن لا شوفتها و لا لقيت الرد !! أكيد حضرتك مشغول ربنا يكون في عونك
بس لو سمحت أنا عاوزه " تقشير الرجل الأسد" وشكرا جزيلا على مجهودك معانا وتعبك عشان تفدنا بخبرتك
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 11:34 am

انا ميسون شكرا اوي ياتامر علي عدم ردك لرسايلي وانا اسفة لو ازعجتك بكلامي انا اسفة كمان لو لو صدقت اني لاقيت حد اتكلم معاة شكرا مش هزعجك تاني
Devil_angel

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 2:49 pm

تااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامر انت لييه ما رديتش عليا ؟؟؟؟؟؟ ارجووك بلييييز ، أنا صبرين برج العقرب مولودة يوم 10 نوفمبر 1987 يوم الثلاثاء س3 صبح و 10دقايق أنا معجبة بزميلي في الدراسة و هو جوزاء 26 مايو بس مش عارفة ازاي اوصله أنا باتجنبه عشان خايفة لأن كانت معايا تجارب سابقة مع الجوزاء و كمان عشان احنا مش بنتكلم كتير ساعدني و قلي مدى التوافق بينا و ازاي اوصله؟؟؟
و ايه برجي الصاعد و مين اكتر برج بتوافق معاه ؟؟؟
و امتى حتعمل حلقة تقشير المرأة العقرب خد بالك مستنياك
أنثى النمر

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 4:38 pm

أنثى النمر كتب:
تامر شكراً على البرنامج الجميل ..... أنا أسد 7 أغسطس مع جدي 31 ديسمبر .... أنا هتجنننننننننننن من كتمانه لدرجة ما بقتش أتدخل في حياته - يزعل مع نفسه يعيش مع نفسه لغاية ما يرجع من نفسه وفاجئة يختفي وفاجئة يبقى مبسوط جداً وعايشة مفاجآت فوازير رمضان معاه بصفة مستمرة ... شكيت فيه لكن هو مخلص جداً لكن ليه بيغيب مع إنه مش بيغيب عن أصحابه نهائي ودة الي مستغرباه فيه Sad

منتظرة ردك يا تامر من فضلك Neutral

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
صفحة 3 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تامر عطوة وجزء من حلقه الاثنين27-6 من برنامج الحياة والابراج - تتحدث عن الاسد وعلاقته بالحوت - وصفات المرأة السرطان - والحوت وعلاقته بالدلو - ونصيحه للمرأة العذراء مع الاسد - والجوزاء وعلاقته بالثور
» تامر عطوة الحلقه الاخيرة من الحياه والابراج تقشير العقرب
» تامر عطوة من الحلقة الاخيرة تقشير الميزان التوافقات الصعبة الخيانه
» تامر عطوة ووصفة تخسيس مجربة لتامر عطوة
» تامر عطوة و تقشير الرجل الاسد