اوت لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بكم فى (اوت لاين) اغانى - كليبات - افلام - برامج - العاب - ثقافة - شعر - اخبار - مقالات

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

مطلوب مطربين لشريط  كوكتيل

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» روج اغنيتك على جميع متاجر الموسيقى والمواقع الموسيقية مقابل 5 $ للموقع الواحد
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 25, 2016 7:40 am من طرف رضا محمود

» التعريف عن جامعة المدينة العالمية- ماليزيا
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالخميس يوليو 23, 2015 3:27 pm من طرف أولاتنجي

»  كلمات اقوى اغنيه رومانسيه لعام 2015 بحب حضنك
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2015 11:03 am من طرف رضا محمود

» عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت يناير 24, 2015 8:32 am من طرف ماهر

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:31 pm من طرف رضا محمود

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:24 pm من طرف رضا محمود

»  شاب فلبيني يرتل القرأن بصوت خرافي لن تصدق ماذا تسمع
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالأحد يونيو 01, 2014 4:00 pm من طرف رضا محمود

» النجم احمد مراد واغنيه عرفت قيمتك واقوى اغنيه لعام 2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2014 5:39 pm من طرف رضا محمود

» لقاء الشاعر فوزى ابراهيم على قناه النيل لايف 7-4-2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 14, 2014 6:42 am من طرف رضا محمود

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
أبريل 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
اليوميةاليومية

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو

farah faroha
manar
دعاء
ريتاج
مي عادل
نورا
جودي
ميمو
soma
انا مطرقعة
monaa
اجمل رومانسيه
همسات
mum_dodo24
queen
red rose
حلى
ياسمينا
rahaf
سارة وعمار
soso
دينا فؤاد
dodo 192
احمد88
atinarigato
حـــــلا
yara
cute nona
الجوزاء
ayouty
hind
kina
ليندا
ندى
yoyo
t00t00
ayoosh
fruitoo
hend
samimarian
ميسون شادي
Devil_angel
farah
shahenda
فاطمة
أنثى النمر
جهاد
مريم موح
سندريلا
وردة الجورى
نور
soso love
lmony alex
haidy
neno
monmon
ايمي
Mimi^
soso78
سما
dalia
دودي
زهرة الايمان
DuDii
خطواتي ثابتة
تامر عطوة
رضا محمود
71 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
رضا محمود
Admin
رضا محمود

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 10:16 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 Oouo_o10[/center]

عدل سابقا من قبل رضا محمود في الإثنين يوليو 23, 2012 10:14 am عدل 7 مرات
https://outline12.ahlamontada.com

كاتب الموضوعرسالة
yara

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 15, 2011 2:45 pm

هاي ازك يا تامر الحلقة بجد جامدة اخر حاجة واحنا كل يوم بنستفيد بخبراتك وشكرا ليك وممكن تقولي انا يارا برج السرطان مولدة يوم الاتنين 13/7/1998ساعة 2 مساء وعايزة اعرف علاقتي مع الام العقرب وفي مشاكل كتير وعالفكرة انا بعمل الا انتي با تقولي علية وعرفت اتعامل مع اخواتي والناس الاخارج البيت وبابا برج العذراء عايزة مدي التوافق مابينا وعلي فكرة العصبية الا عندي بدئيت تقلي وشكرا ليك علي الواصفة الهايلة وكل سنة وانتي طيب ورمضان كريم وبجد لما البرنامج جاية تاني والله العظيم كلنا فرحنا ولو سمحت عايزة اعرف برجي الطالع Very Happy
علاقتك مع ماما هتكون رائعو لما ترتبطى وتتزوجى واعرفى انك على حق عنها وانك متفهمة الظروف اكتر منها خصوصا انك بدأتى تغيرى من نفسك وتقللى من عصبيتك اما بابا بقى فهو التحدى الحقيقى ليكى
عايزك تكسبيه بانك متاخديش كلامه معاكى بحساسية واعرفى ان دى طبيعته بس عايزك تبينى انك محتاجاه دايما ومحتاجة لرأيه لانه لما يعرف كده هيفرح بيكى جدا اكتر
ندى

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 15, 2011 3:34 pm

أستاز تامر عندي ليك سؤال برج الميزان والثور هل بيتشاركو نفس الكوكب الزهرة أو برج منهم بيتحكم فيه كوكبين Question و شكرااااااا.... Very Happy Very Happy

فعلا الزهرة مشترك بين التور والميزان ................ فين السؤال؟؟؟
yara

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 16, 2011 7:05 am

هاي ازيك يا تامر احب اشكلرك لان انتي بجد خاليت علاقتي مع الاخت القوس كويسة وهي عايزة تعرف برج القوس في الحسد بيبئة عامل ازااي وعلي فكرة انا عمري 14 سنة فاعمل اية وانا لسة صغيرة علي الجواز او الارتباطوعلاقتي مع الميزان نوعا ما كويسة وعايزة اعرف مواعيد البرنامج وشكرا ليكSmile
اجمل رومانسيه

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 16, 2011 7:10 am

مرسى جدا يا تامر تيب ممكن اعرف الطالع الثور والحوت ولمسه من برج الميزان بيضيفولى اي فى شخصيتى او مميزاتم ايه وعيوبهم ...
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 16, 2011 6:11 pm

ازيك تمورة يارب تكون كويس كل سنة وانت طيب انا ميسون برج القوس يارب تكون فاكرني كنت بكلمك علي ابن عمتي طلع برج العذراء مش الجوزاء والنبي قلي اعمل اية معاة انا تعبت منو مش عارفة هو عايز اية انا قلتلك هو كان بيعمل اية لو مش فاكر قولي وانا ابعتلك تاني هو كان في فرح اختي كان كل اللي علية كان قاعد يبصلي وبس وكنت معزومة عندهم امبارح بردة قاعد يبصلي وبس اصل هو تقيل اوي اوي جدااااااااا يعني هو بيكون بصصلي ولما ابصلة بيضير وشة الناحية التانية مش عارفة اتصل بية ولا لا هو مش بيتصل بية خالص مش عارفة اعمل اية رد علية والنبي

متاخديش حركاته كلها بمأخذ الجد اوى خليكى عادية ونفضى وقت اللزوم
ayouty

ayouty

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 16, 2011 6:59 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عامل ايه يا تامر يا رب تكون كويس واحب اهنيك على برنامجك الجديد لانه بجد عجبنى وادخل فى السؤال انا برج الميزان وبمر بحالة نفسية سيئة اوى بس على فكرة انا مش مرتبطة وما بفكرش فى العاطفة دلوقتى وعلى طول اعصابى مشدودة لاقل سبب ممكن تقولى اعمل ايه وكمان ممكن تقولى الحسد بالنسبة للبنت الميزان بيكون ازاى وشكراااااااااااااااااااااااا

حسد الميزان بيجى فى شكله وطريقة كلامه وسبب تعبك نفسيا اصدقائك او معارفك
اجمل رومانسيه

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 17, 2011 6:02 pm

ازيك يا تامر انا بنت برج الدلو الساعه 3 او 4 الصبح يوم الجمعه معجبه بولد برج الجوزاء بس احنا مبنكلمش اوى فمش عارفه الفت انتباهو ليا ازاى وعلى فكرة هو شكله مغرور فمش عارفه ابدا التعامل ازاى اكلمه انا الاول ولا اسيبه هو الى يبدا يكلمنى..
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 17, 2011 10:48 pm

ازيك تمورة انا ميسون ارجوك ترد علي رسالتي انا وغيري احنا عارفين انك مشغول والله يكون في عونك بس بجد محتاجين ردك علينا ملناش غيرك والله يفدنا
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالخميس أغسطس 18, 2011 3:32 pm

ازيك تمورة معلش بتقل عليك بس بجد عشان بحبة وعايزا يرجعلي زي الاول انا اول ماقلتلة انت شايف ان احنا اخوات قالي اة بعد شوية وبردة رجع يبص تاني عايزة بس اعرف حاجة اتصل بية ولا لا ولو نفطلة هيرجعلي تاني ارجوك ترد علية
mum_dodo24

mum_dodo24

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 19, 2011 9:13 am

كنت عايز اعرف ازاى اخلى الحوت يتشدلى وهو ماشى مع بنات كتير والموضوع دة هيجننى وهل هو لما بيقول بيحب بيبقى صادق فكلامة
اجمل رومانسيه

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 19, 2011 1:10 pm

تامر لو سمحت ممكن اعرف الطالع الحوت والثور على لمسه من برج الميزان بتضيف ايه لشخصيتى او عيوبهم ومميزتهم ايه بلنسبالى البنت الدلو...شكرا

بيضيفو ليكى الثبات والذكاء والحساية الاستغناء وقت اللزوم
yara

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 20, 2011 3:09 am

flower هاي ازيك يا تامر احب اقولك حاجة انت لما البرنامج بيجي الشاشة كلها بتنور واحنا كلنا بحب الحلقة بتاعتك وبنتظرها كل يوم وانا عايزة اعرف البرنامج بيجي في ايام اية علشان اشوفة وانا عايزة اعرف الحسد في برج القوس علشان اختي برج القوس العلاقة مابينا بائت كويسة اخر حاجة والميزان مع اختي التانية كويسة وبجد انا غايرت من نفسي وعرفت اتعامل مع كل الناس حتي ماما اما بابا فهو ياعني كويس وكل سنة وانتي طيب
سيبك من الحسد لان انا هعيد صياغته بشكل اكبر فى برنامج اسرار وانا سعيد جدا بيكى وبالتقدم اللى عملتيه فعلا
queen

queen

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 22, 2011 3:53 pm

queen كتب:
هااى تامر ازيك انا مرام برج الحوت 17-3 يوم الاربعاء ساعه 3-4م وحبيبى برج الحمل يوم السبت عايزه اعرف الابراج الطالعه وياريت تشرحلى بتفصيل ازاى اتعامل معه لانو متعبنى كتير

تامر هو انت ليه مارديتش ع رسلتى

انتى طالع عذراء على حوت وحبيبك جدى والعلاقة بينكم صعبه نتيجة عناده واعتزازه الزائد بنفسه ومطالبته منك انك تعجبى بيه وتأديه على طول الخد واحيانا تحسى انه بيلغى شخصيتك
queen

queen

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 23, 2011 10:50 am

queen كتب:
queen كتب:
هااى تامر ازيك انا مرام برج الحوت 17-3 يوم الاربعاء ساعه 3-4م وحبيبى برج الحمل يوم السبت عايزه اعرف الابراج الطالعه وياريت تشرحلى بتفصيل ازاى اتعامل معه لانو متعبنى كتير

تامر هو انت ليه مارديتش ع رسلتى

انتى طالع عذراء على حوت وحبيبك جدى والعلاقة بينكم صعبه نتيجة عناده واعتزازه الزائد بنفسه ومطالبته منك انك تعجبى بيه وتأديه على طول الخد واحيانا تحسى انه بيلغى شخصيتك
طيب شكرا وعايزه كمان تنصحنى كيف اتعامل معه لانه متعبنى كتير وبتحصل مشاكل كتير بينا وكل مابقول خلاص مش حكمل معه ولما بيرجعلى بضعف وارجعله وع فكره هو اللى حبنى الاول
اجمل رومانسيه

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 23, 2011 8:15 pm

ازيك يا تامر انا بنت برج الدلو الطالع حوت وثور على ميزان معجبه بولد برج الجوزاء بس احنا مبنكلمش اوى فمش عارفه الفت انتباهو ليا ازاى وعلى فكرة هو شكله مغرور فمش عارفه ابدا التعامل ازاى اكلمه انا الاول ولا اسيبه هو الى يبدا يكلمنى..

استفزيه بالنقاش المركز الراقى ولازم لا يبان عليكى اى نوع من انواع الاعجاب بيه ابدا لانه هيزيد بغروره جدا
سارة وعمار

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 2:38 pm

مرحبة تامر في البداية اريد ان اشكرك على فنك في علم الابراج لانك وبدون مبالغة انسان راقي جدا واريد التواصل الدائم معك كصديق . انا مريم اخت سارة الي تواصلت معاك قبل كدة هنا برضة من فلسطين
انا مواليد 27/2/1982 كنت متزوجة راجل من برج الجوزاء كنت مغصوبة علية من اهلي كنت صغيرة جدا في عمر 14 سنة وانفصلت عنه مصرة على الطلاق بعد عشر سنين زواج واجبت منه ولد وبنت وهما من برج الاسد وبعد الطلاق احببت رجل اخر من برج السرطان تاريخ 18/7/1981 و اصريت على التزوج به رغم صعوبات كتيرة مررت بها من قبل اهله واهلي وكنت في هذه الفترة مصرة على حضانة اولادي ولم اقصر من ناحيتهم ارجو نصيحتك ورايك بقصتي و كيفية التعامل مع جوزي واولادي لانهم صعبين ومعقدين وارجو من تفهم وضعي وارجوك رد عليا
شوفى يا مريم عشان تعيشى فى حب وسلام مع السرطان اللى معاكى ده شيء سهل
حولى زواجك لصداقة عميقة بينك وبينه ودايما تضحكى فى وشه وتخليه يهزر ويمرح مع اولادك ويخرج تماما من دائة التربية يعنى يتحول هو الى صديق مقرب لاولادك فى مقابل صرامتك معاهم فى التربية
يعنى خاللى الاولاد يهرو منك ليه هو وهو لازم يتعامل بذكاء وما يفرض وجوده عليهم ابدا ابدا الموضوع ده هيقلل من عقدهم معاه جدا ويعودهم عليه واطمنى العلاقة بينك وبين السرطان حلوة ومتوافقة الى حد كبير جدا
اجمل رومانسيه

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 26, 2011 6:13 am

تامر طب ازاى يعنى استفز الولد الجوزاء بالنقاش؟
ليندا

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 26, 2011 5:37 pm

هاي يا تمورة انا ليندا و انا جوزاء في ولد برج الجدي بيقلي على طول انو بيحبني و هو عجبني بس مش قادرة صدقو عشان هو مجامل قوي.و في كمان ولد برج حمل بيقول انو معجب بيا قوي بس انا مش مديالو وش عشان صحبتي بتحبو و انا محتارة جدا فبليز عايزة اعرف مين اللي منسبني اكثر و ازاي اتعامل معاه...شكرا
yara

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 27, 2011 5:41 am

هاي ازيك كل سنة وانتي طيب ورمضان كريم علينا وعليك واحب اقولك ان الدنيا كلها بتقعد تستنا حلقتك علشان نتفرج عليها و مرسي علشان انت بترد علي كل رسايلي وكمان اخوات كاسبتهم لصافي وبقينا اصحاب واخوات اما ماما فاتبقالها سنة وتبقي العلاقة كويسة اما بابا فالسة بادري علشان اكسبة وانا زاهقت ومش اعمل اية وكمان العصابية اتبقالها سنة وما يكونش في عصبية وبعد اما خالصت من داة كلة طالعلي موضوع الغيرة والدلع وانا بغير من اخواتي واصدقائي علي اني احسن واحدة فيهم ولله الحمد وشكرا جداااااااااااااااااSmile
monaa

monaa

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 27, 2011 2:25 pm

هاي ازيك ياتامر انا برج القوس 5/12 يوم الاربعاء في الفجر عايزة اعرف برجي الطالع وعلاقتي مع الام العقرب Very Happy

طالع عذراء على حوت العلاقة مع الام العقرب متوترة نتيجة عصبيتها وعدم تمكنك من فهم غرضها من العصبية وانصحك بالتعامل مع ماما العقرب بالكثير من الهدووووووووووووووووووووؤ
monaa

monaa

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 27, 2011 2:31 pm

السلام عليكم ازيك ياتامر انا بحب البرنامج جدا وبحب اتابعة وانا علي فكرة برج القوس عايزة اعرفي الحسد في برجي وكمان الاتيكيت لوسمحت santa
ayouty

ayouty

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالأحد أغسطس 28, 2011 2:21 am

هاى عامل ايه يا تامر وكل سنة وانت بخير وسلامة وعيد سعيد يا رب علينا وعليك وعلى كل الامة الاسلامية والله لو سمحت عندى سؤال انا برج الميزان وصديقتى برج الميزان بس ما فيش توافق بينا ممكن تقولى اعمل ايه بليزRazz
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالأحد أغسطس 28, 2011 7:52 am

اصدقائى تابعونى على قناه الفراعين يوم الاتنين الساعة 10 مساءا
وانا معاكم اول وتانى ايام العيد على الفراعين الساعة 11 مساءا
واشكركم يا اصدقائى على المتابعة الجديه جدا دى
وعلى فكرة تردد الفراعين الجديد هو 11219 افقى معامل تصحيح الخطأ هو 3/4 بترميز 27500
وكل عام وانتم وكل جوانب حياتكم بخير وصحة وسلامة
اتمنى ليكم كلكم راحة البال
ayouty

ayouty

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالأحد أغسطس 28, 2011 7:55 pm

اطمن يا تامر اكيد حنتا بعك وبالنسبة ليكى يا اخت يارا دى احلى صورة انتى عملتيها وانا على فكرة اخترت الخير علشان الفستان البمبى الشيك اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى Laughing
yara

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 29, 2011 7:16 pm

هاي ازيك يا تامر بجد الحلقة بجد جامدة واكيد كالعادة نورت الشاشة وكل سنة وانت طيب با لنسبة ليكي يا koutaa وفعلا الفستان جميل

اشكرك وكل عام وانتى بخير

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
صفحة 9 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تامر عطوة وجزء من حلقه الاثنين27-6 من برنامج الحياة والابراج - تتحدث عن الاسد وعلاقته بالحوت - وصفات المرأة السرطان - والحوت وعلاقته بالدلو - ونصيحه للمرأة العذراء مع الاسد - والجوزاء وعلاقته بالثور
» تامر عطوة الحلقه الاخيرة من الحياه والابراج تقشير العقرب
» تامر عطوة من الحلقة الاخيرة تقشير الميزان التوافقات الصعبة الخيانه
» تامر عطوة ووصفة تخسيس مجربة لتامر عطوة
» تامر عطوة و تقشير الرجل الاسد