اوت لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بكم فى (اوت لاين) اغانى - كليبات - افلام - برامج - العاب - ثقافة - شعر - اخبار - مقالات

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

مطلوب مطربين لشريط  كوكتيل

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» روج اغنيتك على جميع متاجر الموسيقى والمواقع الموسيقية مقابل 5 $ للموقع الواحد
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 25, 2016 7:40 am من طرف رضا محمود

» التعريف عن جامعة المدينة العالمية- ماليزيا
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس يوليو 23, 2015 3:27 pm من طرف أولاتنجي

»  كلمات اقوى اغنيه رومانسيه لعام 2015 بحب حضنك
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2015 11:03 am من طرف رضا محمود

» عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت يناير 24, 2015 8:32 am من طرف ماهر

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:31 pm من طرف رضا محمود

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:24 pm من طرف رضا محمود

»  شاب فلبيني يرتل القرأن بصوت خرافي لن تصدق ماذا تسمع
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالأحد يونيو 01, 2014 4:00 pm من طرف رضا محمود

» النجم احمد مراد واغنيه عرفت قيمتك واقوى اغنيه لعام 2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2014 5:39 pm من طرف رضا محمود

» لقاء الشاعر فوزى ابراهيم على قناه النيل لايف 7-4-2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 14, 2014 6:42 am من طرف رضا محمود

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
مايو 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
اليوميةاليومية

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو

farah faroha
manar
دعاء
ريتاج
مي عادل
نورا
جودي
ميمو
soma
انا مطرقعة
monaa
اجمل رومانسيه
همسات
mum_dodo24
queen
red rose
حلى
ياسمينا
rahaf
سارة وعمار
soso
دينا فؤاد
dodo 192
احمد88
atinarigato
حـــــلا
yara
cute nona
الجوزاء
ayouty
hind
kina
ليندا
ندى
yoyo
t00t00
ayoosh
fruitoo
hend
samimarian
ميسون شادي
Devil_angel
farah
shahenda
فاطمة
أنثى النمر
جهاد
مريم موح
سندريلا
وردة الجورى
نور
soso love
lmony alex
haidy
neno
monmon
ايمي
Mimi^
soso78
سما
dalia
دودي
زهرة الايمان
DuDii
خطواتي ثابتة
تامر عطوة
رضا محمود
71 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
رضا محمود
Admin
رضا محمود

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 10:16 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 Oouo_o10[/center]

عدل سابقا من قبل رضا محمود في الإثنين يوليو 23, 2012 10:14 am عدل 7 مرات
https://outline12.ahlamontada.com

كاتب الموضوعرسالة
تامر عطوة

تامر عطوة

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 25, 2011 11:00 pm

SAMA

السلام اخي تامر اتمنى تكون دائما في احسن الاحوال بادن الله. اسمي سمية من المغرب مولودة في 3/3/1984 برج الحوت و بسال عن شخص بحب هو كان صديق دراسة كان في دلك وقت مهتم بيا لكن بالنسب لي دالك وقت مجرد صديق دراسة فقط . وبعد ما تفرقنا يعني انتهت الدراسة كل واحد راح لحالو مع العلم اننا اتنين ما عندنا اي شئ نتواصل مع بعض مع انو كان كتير من مرا يحول ياخد مني رقم الهاتف او ان يعرف بتنا لاكن انا كنت براوغ...مهم ان ما كنشفت اني بحبو الا بعد ما خلصت دراسة بيوم ولا يومين حتى اني كنت بروح كتر عشان شواهد واشياء تانية متعلقة بدراسة لكن السبب الاكبر عل روحتي علشان اقابلو الاكن بدون جدوى راح اراح معاه كل شئ جميل في حياتي ماعندي عنو غير اسم الكامل بس امرت اكتر من 7سنين عرفت ناس اناس لكن هو ديما فبالي حتى اني في تلك السنين عشقت كل شئ هو يحب حتى الالوان الي بيحب . مهم وبعد مافتحت حسابي على فيسبووك بحث كتير على اسمو بدون جدوى وصدفة تعرفت عى شخص في فيس في نفس مكان لعايش فيه سالت عن قالي بيعرف وعطاني عنوان فيس بتاعو . مرة لقيتو على فيس قالي سلام قالي من انت كتبت لليه شويا راح عاشان كونيكشن ثقيلة عند وعند انا كمان بعدين قالت احسن ابعتلو رسالة ابعتها بقول فيها انا اسمي كدا ز كدا الخ وفلت ليه اني بحث عن فيس عشان اعرف اخر اخبارك وني كل كان بدراسة بسلم عليك بجون ما اقل له اني بحب مهم انو مارد عن الرسال هدا اسبوعين لاكن هو ما بيدخل على الفيس كتير فههد اسبوعين دخل مرة عرفت من صفحة بتاعو هو زايد في 29/04 برج لثور انا اريد منك يا تامر تدلني على الحل هل انا و هو متافقين ممكن تكون علاقة حب ولا هو يكون ناسيني وكل مشاعر الي بحمل له مجرد سراب وتقلي يا اخي تامر كيف ممكن اوصل لو حبي له (في الحقيقة انا خايف انصدم اكون هو مفاكر حتى اسمي) MERCI BQ TAMIR

الحوت والتور متوافقين واعرفى انك لاتعرفى شيء عن ظروفه وراجعيه تانى بهدوء وفكريه بيكى للمرة التانيه وشوفى هيرد ازاى لو رد بفتور اعرفى ان ظروفه العاطفيه مشغوله ولو رد عليكى بصداقة يبقى كويس ولو مردش خالص انتظرى فترة وارجعى راسليه تانى
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 25, 2011 11:02 pm

Yara

هاي ياتامر ازيك انشاء الله تكون احسن والله العظيم انا زعلانة علي البرنامج مابابيجيش لان احنا مش قادرين نصبر علي المفاجئات الا انتي محضرهالنا وعايزة اعرف البرنامج حايجي النهاردة ولا لا وبجد نفسي حلاقات التقشير تبدا وانتي تقوم بالسلامة وترجاعلنا لناى تاني زي الاول واحسن لان البرنامج لما مابيجيش احنا كلنا بنازعل

ان شاء الله عن قريب والله ربنا يسهل وتشوفينى فى رمضان بس على قناه تانية هحددها بمجرد الاستقرار عليها وشكرا ليكى
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 25, 2011 11:03 pm

Dody Ahmed

هاي تامر ازيك الف سلامه عليك ياحكيم قلوب العالم العربي ليك وحشه
انا غاده برج الحوت وخطيبي برج السرطان عايزه اعرف مدى نجاح العلاقه
انا فرحي بعد شهرين عايزه اعرف عيوبه ومميزاته وزاي اتعامل معاه ياريت تقشرلي برج السرطان لان الحلقه دي فاتتني
يارب ترجع بالسلامه واتمنالك دوام الصحه والعافيه

مبروووووووووووووووووووووووك مقدما وانصحك يكون ليكى موقف معاه ولازم يعمل حساب لزعلك
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 26, 2011 2:46 am

تامر انا ميسون انت عامل اية
وشكرا علي عدم ردك لرسالتي
fruitoo

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 26, 2011 10:18 am

أزيك أستاذ تامر وحمدلله عالسلامه Smile

ياريت تقولي عن العلاقه بين المرأء الجوزاء و الرجل الأسد و أزاي أتعامل معاه

وشكرا ليك Smile
دينا فؤاد

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 26, 2011 2:27 pm

ostaz tamer m3lsh ana dina borg elsrtan w mo3gba bwa7ed borg el mezan w 7drtk 2oltly atnsh shwaya ana f3ln 2bl kda tanshto for 2 weeks bs hwa ms2lsh w lma klmto b3dha 2aly el mobile kan bayz w etklm kwes m3aya ana kol mabtnsho brg3 aklmo b3dha by2oly a3zar even mn 3;er ms2lo bs an af3ln m7tara fel mwdo3 please help me a3ml eh m3ah hwa kda asln 7ta mo3gb bya or not hwa 7ta 2aly eno mel no3 el motraded w msh bya5od krar bshola a3ml eh ana !!!!!!!!!!!!!!!
سارة وعمار

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 1:22 am

تامر الحمدلله على سلامتك أنا بعتلك اكتر من رسالة وانت ما بتردش عليا انت رديت على وحدة بس وانا بصراحة انبسطت أوي لما شفتها بس الحقيقة عندي كمان سوال وعيزا الجواب ضروري بص يا تامر أنا برج الحمل يوم السبت الساعة ستة المغرب وجوزي برج الحوت برضة يوم السبت الساعة تلاتة الصبح أنا برجي الطالع العزراء لأكن معرفش هو إيه عايزة اعرف مدى التوافق وكل حاجة وهل الطالع دة بياثر كويس ولا لأ ومتشكرة جدا ارجو الرد السريع لان بجد بحاجة للرد دة 
rahaf

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 3:24 am

استاذ تامر انا بحب كتير برنامجك..انا برج الحوت من مواليد 18/03/1988 احب اعرف التوافق مع الرجل برج الجوزاء06/06/1990 ...هو اصغر مني و مش مقتنعة انو يتقدم لخطبتي....ان شاء الله ترد عليا..و شكرا
احمد88

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 4:53 am

( احمد ) ازيك ياتامر ان معجب بيك جدا ومتابع البرنامج بتاعك جميل جدا
انا احمد برج العقرب مواليد 10/11/1988 ساعة ميلادى حوالى الساعة 4 فجرا يوم الخميس وبحب بنت مواليدها 22/12
عاوز اعرف لية بتتقل علية اوى مع انى حاسس انها بتحبنى وعايز اعرف ازاى اخليها متتقلش علية كدة ازاى ياتامر

احمد88

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 4:53 am

انا احمد برج العقرب مواليد 10/11/1988 ساعة ميلادى حوالى الساعة 4 فجرا يوم الخميس وبحب بنت مواليدها 22/12
عاوز اعرف لية بتتقل علية اوى مع انى حاسس انها بتحبنى وعايز اعرف ازاى اخليها متتقلش علية كدة ازاى ياتامر

soso

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 8:53 am

بالله عليك ياتامر متنساش ترد على رسالتى ضرورى وقولى اتعامل معاة ازاى وعوزاة من نفسة يجى يتقدملى وعوزة اعرف البرنامج هيجى تانى ولا لا
yara

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 10:16 am

هاي ازيك يا تامر يارب تكون احسن دايما وعلي فكرة احنا كلنا حانتابع البرنامج علي اي قناة وفي اي وقت واحنا معاك دايما وانا البنت السرطان زعلانة علشان انا عصبية جدا زيادة عن الازم وبسبب مشاكل كتير مع الاب العذراء وانا فرحانة جدا علشان انتي راديت علي رسالتي وشكرا جدا ليك وفرحانة اكتر علشان البرنامج حايجي في رمضان و رمضان كريم ياتامر وكل سنة وانتي طيب
احمد88

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 12:36 pm

تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس يوليو 28, 2011 8:32 am

ايمي
ثااااامر ..!!!
انت ليه ماترد علينا .. تدخل وترد على كم واحد وتطلع
مره مو حلو كذا ............... !!!!

الحقيقة انا عندى ضغط كبير جدا فى الرسايل ومش بعرف اتابع كله مع بعضه عشان كده انا بعمل ويب سايت للرد على كل الرسايل فى مكان واحد واسف جدا ليكى لكن اعذرينى الظروف اقوى بكتير منى

تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس يوليو 28, 2011 8:35 am

وردة الجورى
هاي تامر انا بعتلك وانت ماردتش عليا بتمني تقرا رسالتي وانا برج الحمل ممكن اعرف ازاي اتعامل مع ماما برج الجدي وازاي اتعامل مع شخص كنت علي علاقه بيه برج الحمل وماهي سلبياتي او عيوبي وازاي اغيرها وشكرا وانا معجبه بشخصيتك جدا جدا

اشكرك جدا ماما الجدى هتكون صعبة عليكى شوية نتيجة انها واقعية جدا لكن من السهل ارضائها عن طريق عدم الدخول معاها فى مناقشات طويلة والحمل الرجل مش هيستحملك لانكم شبه بعض فى حاجات كتير وانا لو منك اشجعه واسمع ليه شوية لو عايزة تحتفظى بيه
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس يوليو 28, 2011 8:36 am

koutaa
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ايزيك يا تامر يارب تكون فى اتم الصحة والعافية ممكن لو سمحت تقولى مدى التوافق بينى انا الميزان ومامى العقرب لانها بجد بتحيرنى كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير

توافق متحفز نتيجة قوة ملاحظتها وعدم رضاها عن تصرفاتك وانصحك بالابتعاد عن المناقشات الطويلة معاها لانها هتهزمك فى كل مرة وانتى عصبية
وردة الجورى

وردة الجورى

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس يوليو 28, 2011 12:20 pm

اشكرك جدا استاذ تامر علي ردك عليا وانشالله هانشوفك في رمضان بس ياريت لما يتحدد وقته تقولنا علي الايام والوقت والقناة I love you وانا ضفتك علي الفيس بوك وعلي فكره انا برج الحمل ماهي عيوبي وازاي اصلحها وماهو برجي الطالع وازاي اتعامل مع الرجل الحمل
yara

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس يوليو 28, 2011 4:17 pm

ياريت ياتامر تامر ترد علي علشان انا زعلانة منك جامد جدا علشان انتي بترد علي رسايل ورسايل وانا لو علي فكرة راديت علي الرسالة او ماردتيش احب اقولك الف حمد للة علي سلامتك ويارب تكون احسن وانا اتابع البرنامج في اي وقت وعلي اي مكان لن احنا بجد بنحب نستفيد من خبراتك الجامدة اوي واحب اكتر الا احنا فرحانين علشان حانشوفك لان بجد لما انتا ما بتجيش احنا اكيد بنبقي زعلانين
حـــــلا

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس يوليو 28, 2011 6:26 pm

هاي انا برج الجدي واللي في بالي برجه العقرب بينا نظرات وكلام له كذا معني بس مافي شي واضح
وصريح انا حسته كذا مرة يحاول يتكلم او يبتدي علاقة بس انا عملت نفسي مش واخدة بالي
بصراحة ومن الاخر انا عوزاه زوج مش بس علاقة
عاوزة اعرف ازاي افهم هو بيفكر ازاي هو دايما مشغول بس لما اتصل بيه بيرد بسرعة ونفسه يتكلم بس معرفش يحصل لي ايه اكون خايفة من انه ياخد فكرة غلط عني
انا برج الجدي 6/1 وهو برج العقرب 24/10
hend

hend

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس يوليو 28, 2011 7:31 pm

يا تامر انا اسمى هند بقالى كتير بقولك عايزة اعرف البرج الطالع بتاعي انا يوم 1990/2/3 ومولوده من الساعه 9 الى 10 وانتا بترد على الناس كلها وانا لا
ياسمينا

ياسمينا

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 29, 2011 1:33 am

السلام عليكم.أنا ياسمين..برج العقرب..16/11/1996
مولودة يوم سبت الساعة 9 صباحا
من فضلك عاوزة اعرف برجى الطالع.
وحبيبى برج الحوت 13/3
عاوزة اعرف الطريقة اللى اعامله بيها.اتقل عليه ولا اهتم بيه؟؟
عاوزة اعرف اللى يخليه ميملش منى ولا يحب غيرى.
yara

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 29, 2011 5:41 am

Smile هاي ازيك ياتامر يارب دايما تكون احسن والف مليون سلامة عليك وانا بابعتلك كتير بس انتاي بترد علي رسايل اة ورسايل لا وانا برج السرطان واختي الكبيرة برج القوس واختي الوسطانية برج الميزان وانا الصغيرة علشان كدة انا مدالعة جامد جدا وبابا العذراء هو الامدالعني وانا بحث الا انا ما بعرفش اتعامل مع حاد ودايما بيقولولي كدة بس انا عندي اصدقاء كتير و ماما برج العقرب في خلاف مابينا علطول وياريت تقولي البرنامج حايجي امتي وعلي اي قناة علشان اتابعك لان انتي لما ما بتجيش والله احنا كلنا بنزعل ويارب دلوقتي تكون احسن بكتير
حلى

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 29, 2011 7:05 am

ازيك يا تامر وحشتنا اوى ليه البر نامج مش بيتعرض بجد افتقدناك وناقصنا حاجه بقيت غاليه علينا اوى

انا عقرب 9-11-1982 يوم التلات حوالى الساعه تسعه او عشره بالليل وحبيبى دلو 15-2-1980 يوم الجمعه عايزه اعرف البرج الطالع ليا ولحبيبى ومدى التوافق بالضبط على حسب الطالع
حلى

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 29, 2011 7:21 am

الف مليون سلامه عليك يا تامر استنيتك كتير على التليفزيون ومش بالقى البرنامج وكان عندى عطل فى النت ومش عرفه ادخل المنتدى علشان اعرف اخبارك ولسه داخله حالا وانا بقلب فى الرسايل يمكن افهم سبب غيابك فهمت انك تعبان الف الف سلامه عليك ويارب ترجع لينا بالف سلامه ويارب نلاقيك قريب على التليفزيون لانك بجد وحشتنا
red rose

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت يوليو 30, 2011 10:44 am

هاى تامر انا بحب البرنامج اوى بحب كلامك وشخصيتك جداااااااا
كنت بتفرج عليك بردو ايام امتحاناتى بس البرنامج وقف ليه؟
كنت عايزه اسال انا مولوده 23_1_1991 الضهر وبحب واحد جدا وبفكر فيه على طول وحاسه ان ده فتى احلامى بس احنا كلامنا قليل اوى علشان احنا اصحاب وله اصحاب بنات كتير اوى مش عارفه ععمل ايه احاول انساه ولا اخليه يحس بيا ازاى من غير ماجى على كرامتى ويحبنى هوه 9_3_1990 بليز رد عليا

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
صفحة 6 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تامر عطوة وجزء من حلقه الاثنين27-6 من برنامج الحياة والابراج - تتحدث عن الاسد وعلاقته بالحوت - وصفات المرأة السرطان - والحوت وعلاقته بالدلو - ونصيحه للمرأة العذراء مع الاسد - والجوزاء وعلاقته بالثور
» تامر عطوة الحلقه الاخيرة من الحياه والابراج تقشير العقرب
» تامر عطوة من الحلقة الاخيرة تقشير الميزان التوافقات الصعبة الخيانه
» تامر عطوة ووصفة تخسيس مجربة لتامر عطوة
» تامر عطوة و تقشير الرجل الاسد