اوت لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بكم فى (اوت لاين) اغانى - كليبات - افلام - برامج - العاب - ثقافة - شعر - اخبار - مقالات

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

مطلوب مطربين لشريط  كوكتيل

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» روج اغنيتك على جميع متاجر الموسيقى والمواقع الموسيقية مقابل 5 $ للموقع الواحد
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 25, 2016 7:40 am من طرف رضا محمود

» التعريف عن جامعة المدينة العالمية- ماليزيا
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالخميس يوليو 23, 2015 3:27 pm من طرف أولاتنجي

»  كلمات اقوى اغنيه رومانسيه لعام 2015 بحب حضنك
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2015 11:03 am من طرف رضا محمود

» عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالسبت يناير 24, 2015 8:32 am من طرف ماهر

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:31 pm من طرف رضا محمود

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:24 pm من طرف رضا محمود

»  شاب فلبيني يرتل القرأن بصوت خرافي لن تصدق ماذا تسمع
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالأحد يونيو 01, 2014 4:00 pm من طرف رضا محمود

» النجم احمد مراد واغنيه عرفت قيمتك واقوى اغنيه لعام 2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2014 5:39 pm من طرف رضا محمود

» لقاء الشاعر فوزى ابراهيم على قناه النيل لايف 7-4-2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 14, 2014 6:42 am من طرف رضا محمود

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
أبريل 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
اليوميةاليومية

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو

farah faroha
manar
دعاء
ريتاج
مي عادل
نورا
جودي
ميمو
soma
انا مطرقعة
monaa
اجمل رومانسيه
همسات
mum_dodo24
queen
red rose
حلى
ياسمينا
rahaf
سارة وعمار
soso
دينا فؤاد
dodo 192
احمد88
atinarigato
حـــــلا
yara
cute nona
الجوزاء
ayouty
hind
kina
ليندا
ندى
yoyo
t00t00
ayoosh
fruitoo
hend
samimarian
ميسون شادي
Devil_angel
farah
shahenda
فاطمة
أنثى النمر
جهاد
مريم موح
سندريلا
وردة الجورى
نور
soso love
lmony alex
haidy
neno
monmon
ايمي
Mimi^
soso78
سما
dalia
دودي
زهرة الايمان
DuDii
خطواتي ثابتة
تامر عطوة
رضا محمود
71 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
رضا محمود
Admin
رضا محمود

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 Empty
مُساهمةموضوع: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 10:16 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 Oouo_o10[/center]

عدل سابقا من قبل رضا محمود في الإثنين يوليو 23, 2012 10:14 am عدل 7 مرات
https://outline12.ahlamontada.com

كاتب الموضوعرسالة
queen

queen

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 05, 2011 10:01 am

هاااااااى تامر انا بتمنى حبيبى يكون زيك لانو هو برج الحمل وانا بحبك وبحب برنامجك وشكرا ع كل نصايحه

برج الحمل عسل وكريم ومناكف ونشيط وبيحب النجاح وكريم يعنى احسن منى بكتير بس انتى ركزى معاه واظبطيه صح
mum_dodo24

mum_dodo24

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 05, 2011 10:38 am

اول احب ابدى لك اعجابى ببرنامجك ومستنية برنامجك الجديد ثانيا سلمتك ثالثا كل سنة وانت طيب وكنت عايزة اسئلك فى حاجة مهمة اوى بالنسبالى اعرف ازاى الحوت الراجل بيحبنى ولا لا وانا دلو وهو بيغير عليا ولما بطلب منه يجى يخدنى من اى حته مبيتاخرش عليا لكن مبيسئلش عليا خالص غير لما انا اقعد اسبوع مثلا ماتصلش بيه

هو بيقول بينه وبين نفسه كفاية انى مستجيب كل طلب هيا بطلبه والحوت عموما بيحب الناس وخدوم جدا يعنى هو مبيتأخرش وانتى بقى اللى تسألى عليه
همسات

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 05, 2011 5:02 pm

شكرا كتير تامر انا بدي اسأل عن اختي كمان برج الطالع
هي مواليد 20/2/1988 يوم الاتنين الساعة 2 ظهراً وهي مخطوبة لمواليد برج الثور واذا في توافق ولا لاء مين رح يستوعب التاني اكتر
وياريت تقلي توافق برج الحمل الانثى مع رجل الميزان
وعنجد يسلمو كتير بتمنى شوف ردك Embarassed

اختك بطالع سرطان على اسد والتور بيكون منجذب ليها لكن عناده بيولد مشاكل وبيسبب جفاف العلاقة
والحمل والميزان لا يتفقو بسهولة الا لو كان الحمل هو من يحب الميزان
وطبعا شكرا ليكى جدا وده لينك الفيسبوك

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
فاطمة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 06, 2011 3:51 am

مرحبا تامر انا فاطمة برج الدلو مولودة يوم الاثنين ساعة بال11 صباحا وحبيبي برج الميزان مولد يوم الاربعاء ساعة ال1 وعايزة اعرف مدى التوافق بينا وجاءا جاوب بليز

علاقة جيده فيها كل واحد بيكمل الاخر وانتى بطالع سرطان على جوزاء وهو بطالع عذراء على دلو والتوافق بينكم جميل لكن فيه حذر شوية من تصرفات الميزان
وردة الجورى

وردة الجورى

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 06, 2011 7:19 pm

معليش استاذ تامر انت ليه ماردبت علي رسالتي مع انك رديت علي اللي بعدي واللي قبلي وانا بس اللي مارديت عليا ممكن اعرف ليه واسفه لو ازعجتك وشكرا ليك
queen

queen

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالأحد أغسطس 07, 2011 1:40 am

هااى تامر ازيك انا مرام برج الحوت وحبيبى برج الحمل كل مابنزعل من بعض بيسبنى وبيكلم بنات تانين وبعدين بيرجعلى تاني وبيقولى ان العيب كان منى وانا جربت معه التقشير و وافق ع انه يكلم اخويا كا مبدا بس ماكلموش لانى انا مسافره و انا عاوزه اعرف كيف اخليه يحبنى اكتر ويقدرش يبعد عنى و ع فكره هو اللى حبنى الاول وانا فى البدايه كنت مابحبهوش ولينا 3 سنين بنعرف بعض وشكرا

اتقلى تماما عليه
فاطمة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالأحد أغسطس 07, 2011 1:26 pm

هاي تامر اخوية برج العقرب يوم الاثنين الساعة بال4 الفجر وزوجته برج الجدي يوم الجمعة الساعة 12 باليل وعيزين يعرفو ايه الطالع ومدى التواقق بينهم

توافق يعتمد على مدى تفهم الجدى للعقرب
فاطمة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالأحد أغسطس 07, 2011 1:29 pm

هاي تامر عايزة اعرف مدى التوافق بيني وبين صديقاتي انا برج الدلو وصديقاتي وحدة برج الجدي والتانية برج الحمل والثالثة برج السرطان والربعة برج الاسد مدى التوافق معاهم وكلهم بيحكولي مشكلهم

اكتفى بالدور ده معاهم ولازم يحسو باهميتك وبلاش تتصادمى معاهم فى المصالح لانهم هيزعلوكى جدا خصوصا الاسد والحمل
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالأحد أغسطس 07, 2011 6:40 pm

الى كل اصدقائى
شاهدوا اول حلقه من البرنامج الجديد ( اسرار ) يوم الاثنين 8/8/2011 الساعه العاشره مساءاً على قناه الفراعين
واسف يا اصدقائى لانى فعلا مشغول جدا
تردد 10719 افقى

اتفرجو وابقو قولولى رأيكم
هى حلقة برومو (تمهيدية للبرنامج)

تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 09, 2011 5:39 pm

همسات

مرحبا تااامر كيفك انا رجعت وعندي سؤال اخير بتمنى تجاوبني عليه اذا تكرمت
انا من مواليد برج الحمل مواليد 17/4/1985 وخطيبي برجو الميزان مواليد 4/10/1983 وهو خلقان الضهر الساعة 2 بتمنى تشوف التوافق بيني وبينو وشو الطالع اللي إلو
واذا في اشكالية شو الحل لنستوعب بعض Very Happy

توافق صعب شوية نتيجة تحكمه فيكى اوقات كتير انصحك بالشخصية القوية فى التعامل مع الميزان
اجمل رومانسيه

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 10, 2011 6:57 am

هاى تامر انا بنت برج الدلو عيزة اعرف البرج الطالع مميزاته وسيئته يوم الجمعه الساعه 3 او 4 وعلى فكرة انا خجوله جدا ومعنديش ثقه بنفسى ارجوك يا تامر عايزة نصيحه لانى مبئتش عارفه اتواصل مع الناس اوى

الدلو لما بيكون خجول بيكون بسبب انطوائيته وخوفه من ردود افعال الناس على افكاره الخاصة وبيخاف من محاولات التقرب ليه باعتباره غير الناس او مختلف عن الناس
لكن انصحك بالنزول للحياه وتغيير الاصدقاء وممارسة شيء يعرف الناس بقميتك او بمواهبك

mum_dodo24

mum_dodo24

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 10, 2011 3:27 pm

شكرا يا استاذ تامر على ردك عليا لكن فيه نقطة معينة انا بسال فيها وهى اعرف ازاى انوا بيحبنى وافكرك انى انا دلو وهو حوت

الحوت لما بيحب بيبان عليه جدا وتلاقيه بيحط تفاصيل ومفاجآت الغرض منها ابهارك بيه ولازم فعلا تبينى ابهارك بتفاصيله لكن لو غير مهتم تلاقيه بيغيب فترات طويلة ويرد على مكالماتك بنوع من البرود والشكوى
mum_dodo24

mum_dodo24

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالخميس أغسطس 11, 2011 11:49 am

بجد مش عارفة اشكرك ازاى على ردك على رسايلى وهو برنامجك بيجى يوم الاتنين بس

فيه ايام تانية لكن انا لسة مظبطش الموضوع مش اكتر
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالخميس أغسطس 11, 2011 7:25 pm

شكرا ليك استاذ احمد رضا على مجهوداتك االرائعة
ندى

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 12, 2011 4:50 am

نورت القناة بحكمتك يا أستاز تامر يا ريت نعرف أيام عرض البرنامج I love you

يوم الاتنين المقبل الساعة 10 وباقى المواعيد طبعا هبلغك بيها
yara

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 12, 2011 6:45 pm

هاي ازيك ياتامر اكيد طبعا نورت الشاشة بس للاسف انا ماتفرجتش علي البرنامج واحب اني اشكرك اخر حاجة لان انتي بجد انسان تستحق الشكرك ومهما اشكرك مش حايبين غالوتك عندنا عامل ازاي وعايزة اعرف البرنامج بيجي في ايام اية علشان اكيد كلنا حانتابعة ولو سمحت عايزة اسال حاضرتك سؤال انا عندي اختي برج القوس واختي الاخري برج الميزان دايما بنعمل مشاكل وخاصة انا وعلي فكرة انا برج السرطان وحابيت اقولك حاجة صغيرة جدا في الرسالة الا فاتت انا مش عايزة ادعي اني مداالعة انا فعلا مدالعة و واصفتك جابت نتيجة هايلةLaughing
طيب ده جميل استمرى زى ما قولتلك واتعاملى بحذر مع الميزان والقوس لانهم مش هيغرو دلعك طول الوق وشكرا لرسالتك الجميلة
ayouty

ayouty

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 12, 2011 9:14 pm

اكيد طبعا مش بس القناة هى اللى نورت ده التليفزيون كله نور من الفرحة بعودة حضرتك مرة تانية للشاشة Laughing

اشكرك جدا
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 13, 2011 7:41 am

Elham m
مرحبا استاذ تامر
انا الهام من السعوديه مولده8/5/1992 الساعه 2:5 صباحا حابه اعرف برجي الطالع
وانا عندي مشكله في الثقه بالنفس ومواجهة الحياه وبعض الاحيان احس فيني تناقض غريب بشخصيتي واحس ان مزاجي يتحكم في حياتي وعلاقاتي بالناس كثير ..شكرا لك

انتى تور وده عادى فى العمر ده كل الموضوع انك متاخديش كل حاجة بعصبية هتلاقى امورك تمام ومع الوقت هتهدى خالص ورمضان كريم يا الهام
yara

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 13, 2011 9:48 am

هاي ازيك يا يا تامر انا مولودة يوم الاتنين 13/7/1998 الساعة 2 مساء عايزة اعرف لو سمحت البرج الطالع وعلاقتي مع الام العقرب والاب العذراء والمزاج المتقلب بيخليني اتعصب واسبب مشاكل بس با لواصفة الهايلة الا انتي ادتهاني واللة العظيم عرفت اتعامل مع اخواتي ومع اي احد وبعمل الا انتي با تقولي علية با لظبط وشكرا ليك وانتي ما نورت الشاشة بس انتي نورت الدنيا كلها Razz
mum_dodo24

mum_dodo24

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 13, 2011 10:30 am

كنت عايز اعرف ازاى اخلى الحوت يتشدلى وهو ماشى مع بنات كتير والموضوع دة هيجننى وهل هو لما بيقول بيحب بيبقى صادق فكلامة
اجمل رومانسيه

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 13, 2011 5:03 pm

هاى تامر انا برج الدلو وعيزة اعرف البرج الطالع بتاعى يوم الجمعه الساعه 3 او 4 صباحا
طالع تور على حوت ولمسة ميزان
Devil_angel

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 13, 2011 6:45 pm

أنا مش فاهمة يا تامر انت ليه تجاهلت سؤالي؟؟؟؟ على العموم مش مشكلة أنا حأبعتلك مرة تالتة
ارجووك بلييييز ، أنا صبرين برج العقرب مولودة يوم 10 نوفمبر 1987 يوم الثلاثاء س3 صبح و 10دقايق أنا معجبة بزميلي في الدراسة و هو جوزاء 26 مايو بس مش عارفة ازاي اوصله أنا باتجنبه عشان خايفة لأن كانت معايا تجارب سابقة مع الجوزاء و كمان عشان احنا مش بنتكلم كتير ساعدني و قلي مدى التوافق بينا و ازاي اوصله؟؟؟
و ايه برجي الصاعد و مين اكتر برج بتوافق معاه ؟؟؟
و امتى حتعمل حلقة تقشير المرأة العقرب خد بالك مستنياك

توافق مرهق جدا ليكى وهيتطلب منك تضحيات لاكمال علاقة زى دى
انتى طالع عقرب على حوت يعنى مائية تماما وشديدة الحساساية وخجولة فى اوقات كتير مع انك محبوبة

شكرا يا تمورة كده الرؤيا بقت أوضح هههههههه ربنا يخليك و خلينا نعرف توقيت برنامجك الجديد على قناه الفراعين
queen

queen

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالأحد أغسطس 14, 2011 9:49 am

هااى تامر ازيك انا مرام برج الحوت 17-3 يوم الاربعاء ساعه 3-4م وحبيبى برج الحمل يوم السبت عايزه اعرف الابراج الطالعه وياريت تشرحلى بتفصيل ازاى اتعامل معه لانو متعبنى كتير
همسات

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالأحد أغسطس 14, 2011 10:18 pm

مرحبا تامر انا بدي الك انو عندي رفيقة هي برجا الحمل وحبيبا برجو الاسد هنن متفاهمين اغلب الاوقات وقت مافي قرارات تتاخد

بس وقت بصير هيك شي بختلفو Rolling Eyes Rolling Eyes بس هنن بحبو بعض

كيف هي تتعامل معو وشو سر رجل الاسد لتكسبو اكتر وتضمنو Wink

وعطيني نصيحتك بهالعلاقة وشكرا كتير الك

سر الرجل الاسد فى العاطفة والدلال والمرح والطاعة او التظاهر بالطاعة عشان تكسب قلبه
سارة وعمار

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 8 I_icon_minitimeالأحد أغسطس 14, 2011 11:15 pm

مرحبة تامر اول حاجة انا عايزة اقولك كل عام وانت بخير ورمضان كريم تاني حاجة ارجوك ترد على موضوعي لاني بحاجة لردك ولنصحتك لاني من فلسطين وقناة الفراعين ما بتجيش عندنا , نخش بالموضوع انا اسمي سارة مواليد23/3/1991 يوم السبت الساعة ستة المغرب وجوزي عمار مواليد 2/3/1982 برضة يوم السبت الساعة 3 الصبح احنا متجوزين بقالنة سنتين والحمد لله حياتنا جميلة وبنحب بعض بس الحقيقة انا منزعجة من تصرفاتة شوية لانة ما بيبنش حبة لية ولا بيعترف بي لكن انا متاكدة انو بيحبني والمشكلة الاكبر انو لما بنتقاتل بيهددني انو حيسبني وبيقلي كلام كتير جارح وانا ما اعرفش اعمل ايه واتصرف ازاي انا بحاجة لردك وكمان يفضل يعايرني ببنات كتير زي اختي وكتير وانا ما انكرش انو في مني اغلاط بس بصراحة انا مش ادرة اتغير وحولت كتير لكن مفيش فايدة ازاي اتغير للاحسن وانسى اغلاطي واكون انسانة تانية مش مقصرة بحاجة لاني عندي تقصير بي وببنتي انا اول مرة اعترف بالحجات دي بس ارجوك ترد عليا

شوفى الرجل الحوت بيفضل طول الوقت يقول هسيبك وهروح لغيرك ويمكن ده رد من على شراستك وطريقة كلامك
هو مش هيعمل كده لكن هيزهق منك جدا وممكن فعلا يهجرك انصحك تتعاملى معاه بطريقة الاصدقاء والمرح لانه حوت والحوت غلبان وما عايز من الدنيا غير اللحظة الحلوة وبس ولا تعاتبيه ولا تبينى انى متأثرة خليكى ضاحكة وساخرة طول الوقت واتعاملى معاه برجولة الاص
دقاء

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
صفحة 8 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تامر عطوة وجزء من حلقه الاثنين27-6 من برنامج الحياة والابراج - تتحدث عن الاسد وعلاقته بالحوت - وصفات المرأة السرطان - والحوت وعلاقته بالدلو - ونصيحه للمرأة العذراء مع الاسد - والجوزاء وعلاقته بالثور
» تامر عطوة الحلقه الاخيرة من الحياه والابراج تقشير العقرب
» تامر عطوة من الحلقة الاخيرة تقشير الميزان التوافقات الصعبة الخيانه
» تامر عطوة ووصفة تخسيس مجربة لتامر عطوة
» تامر عطوة و تقشير الرجل الاسد