اوت لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بكم فى (اوت لاين) اغانى - كليبات - افلام - برامج - العاب - ثقافة - شعر - اخبار - مقالات

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

مطلوب مطربين لشريط  كوكتيل

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» روج اغنيتك على جميع متاجر الموسيقى والمواقع الموسيقية مقابل 5 $ للموقع الواحد
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 25, 2016 7:40 am من طرف رضا محمود

» التعريف عن جامعة المدينة العالمية- ماليزيا
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يوليو 23, 2015 3:27 pm من طرف أولاتنجي

»  كلمات اقوى اغنيه رومانسيه لعام 2015 بحب حضنك
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2015 11:03 am من طرف رضا محمود

» عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت يناير 24, 2015 8:32 am من طرف ماهر

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:31 pm من طرف رضا محمود

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2014 6:24 pm من طرف رضا محمود

»  شاب فلبيني يرتل القرأن بصوت خرافي لن تصدق ماذا تسمع
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد يونيو 01, 2014 4:00 pm من طرف رضا محمود

» النجم احمد مراد واغنيه عرفت قيمتك واقوى اغنيه لعام 2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2014 5:39 pm من طرف رضا محمود

» لقاء الشاعر فوزى ابراهيم على قناه النيل لايف 7-4-2014
عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 14, 2014 6:42 am من طرف رضا محمود

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
مارس 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
اليوميةاليومية

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو

farah faroha
manar
دعاء
ريتاج
مي عادل
نورا
جودي
ميمو
soma
انا مطرقعة
monaa
اجمل رومانسيه
همسات
mum_dodo24
queen
red rose
حلى
ياسمينا
rahaf
سارة وعمار
soso
دينا فؤاد
dodo 192
احمد88
atinarigato
حـــــلا
yara
cute nona
الجوزاء
ayouty
hind
kina
ليندا
ندى
yoyo
t00t00
ayoosh
fruitoo
hend
samimarian
ميسون شادي
Devil_angel
farah
shahenda
فاطمة
أنثى النمر
جهاد
مريم موح
سندريلا
وردة الجورى
نور
soso love
lmony alex
haidy
neno
monmon
ايمي
Mimi^
soso78
سما
dalia
دودي
زهرة الايمان
DuDii
خطواتي ثابتة
تامر عطوة
رضا محمود
71 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
رضا محمود
Admin
رضا محمود

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 10:16 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 Oouo_o10[/center]

عدل سابقا من قبل رضا محمود في الإثنين يوليو 23, 2012 10:14 am عدل 7 مرات
https://outline12.ahlamontada.com

كاتب الموضوعرسالة
تامر عطوة

تامر عطوة

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 5:21 am

حلى السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ازيك يا تامر انا حلى برج العقرب وحبيبى دلو وحضرتك رديت على رسالتى ومفهمتش بالضبط انت قولتيلى انساه واصبر ممكن توضحلى اكتر وعايزه اعرف الطالع بتاعى ولحبيبى انا اتولدت 9-11-1982 يوم الثلاث حوالى الساعه تسعه او عشره بالليل فى الحدود دى وحبيبى 15-2-1980 يوم الجمعه ومش عارفه ساعه الولاده ليه وهل ممكن الدلو يرجع للعقرب مره تانيه وان شاء الله لما يرجع اتعامل معاه ازاى

العقرب بياخد وقت طويل نسبيا فى الرجوع ولما بيرجع تلاقيه صافى تماما كأن محصلش أى شئ وعشان تكسبيه لما يرجع لازم تشجعيه وتهتمى باسعاده على المستوى النفسى وتبينى العاطفة له وبلاش النقد وبلاش تخليه يغير لان غيرته وحشة اوى
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 5:23 am

انا جوليت ميرسى اوى يا تامر يا جميل واللة انا فرحانة جدا لردك بس انا عاوزة اعرف ارضى برج التور ازاى انا برج الميزان وهو دايما زعلان منى بس على فكرة مش هينفع ارضية باكل بيتى لانة بيحب اكل المطاعم والدليفرى وملوش فى اكل البيت اوى وعاوزة اعرف بيحب هدايا اية عشان مبيعجبوش اى حاجة وميرسى جداااااااااا

التور بيكون راضى لما يحس انه هو الملك على قلبك ويحس انه خصوصى جدا عندك والهدايا للتور لازم تكون اشياء عمليه وفاخرة
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 5:24 am

هاي تامر انا فاطمة مواليد برج الدلو يوم الاثنين ساعة 11صباحا عايزة اعرف البرج الطالع وانا بحب شخص من مواليد برج الحوت وعايزة اعرف مد التوافق

التوافق مع الحوت هيكون بسببك انتى انتى المسئوله عن هذا التوافق عن طريق مصادقة الحوت وتهوين الامور عليه وبلاش عناد ولا غياب ولا انتقاد
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 5:28 am

ازيكم
انا مواليد برج العقرب
11-11-1991
يوم الاحد الساعة 9
فتاة
بجد انا عندى مشكلة فى التعامل مع اصحابى و مع اختى اوى
و بالذات مع اختى برج الجوزاء لدرجة اننا مش بنتكلم كتير و على طول فى خصام
طول الوقت تقولى انتى كان قصدك و كذا و عملتى كذا لدرجة انى تعبت
و انا مش بعرف اقولها اللى بيزعلنى منها خالص
و بالنسبة لاصحاب
برج الاسد و على طول شايفانى مش طيبة و سوسة و و و بدون تعليق
و برج العذراء و دى صحبتى من زمان بس عمرنا ما دخلنا فى تفصيل بعض اصحاب دارسة
و برج الجوزاء و الحوت
فياريت تقولى بجد لانى زهقت لدرجة انى بهرب منهم و مش بكلمهم كتير
و ياريت عيوب و مميزات برج العقرب لانى تايهة الايام دى
نفسى اعمل حاجات كتيرة اوى و بكتشف ان الواقع بيقولى لا
و انا بحب البرنامج اوى اوى و ياريت يبقى فى روابط للتحميل
و شكرا

شوفى يا عقرب طبيعى جدا ان يكون فيه بينك وبين اصدقائك شوية توتر نتيجة ان طبيعتك العقربية بتخليكى تفكرى فى حاجات بعيد عن تفكيرهم وتلاقيهم يتهموكى بعدم الوفاء والاناية لانك بعيده عنهم عموما مش شرط انك تتفقى مع اصحابك دول الدنيا فيها ناس كتير ينفعو جدا يكونو اصدقائك ولو عايزة تقربى منهم شيلى اى تعليق سلبى هما بيقولوه عليكى واتعاملى بمرح واوعى تتورطى فى كلام يؤخد عليكى اكبر توافق ليكى مع الحوت واقل توافق ليكى مع الجوزاء لانها بتحب تكون زعيمة وانتى لا تقلبى هذا
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 5:32 am

شوفى يا كاتى انا عارف ان العلاقة العاطفية للعذراء بتكون صعبه عليه لانها لاتثق فى الناس وبتخاف جدا جدا على سمعتها وانصحك فى التعامل مع برج ناعم جدا ومؤثر زى الميزان انك تكونى صريحة معاه وتفهميه انك مش بتاعة علاقات انتى بتاعة ارتباط هتلاقيه وافق ومستعد يبقى تمام هتلاقيه يماطل ويتهرب اقطعى فورا العلاقة لحد ما ياخد قرار يريحك
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 5:44 am

هاي تامر ازيك انا اسماء برج الحمل يوم الاتنين 8 الصبح وخطيبي قوس الثلاثاء 12 الظهر مش عندي ثقه فيه حاسه ديما انه كذاب ومش عارفه اتعامل معاه... ميرسي

الحمل بيكون متسرع وشكاك نتيجة انه بيعامل الدنيا بسلامة نيه وبيفترض سؤ النيه فى الطرف التانى نتيجة ان الرجل القوس متهور وعنده علاقات كتير ولازم تفهمى ان مش ممكن يكون شبهك ولا بيحكم على المور زيك لانه قوس ولانه رجل انصحك بالابتسامة الحلوة والكلام الجميل وانسى انك بتشكى فيه مادام انك عارفه انه بيحبك وهو هيهدى لوحده
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 5:48 am

تاريخ ميلاد زوجي1 -5-1975 ...يوم السبت من 8 الى 9 الصباح..... وانا جوزاء طالعي عذراء شايفنا ازاي (تمام )ولا عايزين سنفرة...بينا اختلاف كثير بس في حب كبير ...(: Wink عاوزة اعرف البرج الطالع لزوجي ومدى توافق برجي وبرجه عموما ...بالنسبه ليه أنا احيانآ أفقد اعجابي فيه ..ياليت تكون فاهمني مشكلتي هى اني كاشفة زوجي من كل الجهات تصرفاته وحركاته وكلامه ..يعني عرفت اخره .. قولي كيف أرجع احساسي فيه ؟ويرجع يلمع في عيوني ...أكيييد فاهمني )؛

شوفى الرجل التور اللى طالعه جوزاء بيكون عايز يشوف الاعجاب فى عيون اللى حواليه وبيكون مغرور وعنيد وطالعك العذراء بيخليكى تعرفى ادق تفاصيل شخصيته وبيخليكى تشوفيه بنوع من النفور من تصرفاته انصحك انك تاخدى بالك من مميزاته كرجل وهى كتير واعرفى انه مش لازم يكون زيك بالظبط لانه تور دعمى حبك ليه وتعالى شوية على نفسك ودلعيه على قد ما تقدرى وبلاش تدخلى معاه فى نقاش عصبى ابدا يعنى لازم يكون عندك قدرة على تمييع الامور وخليه يشوفك انك عالية جدا وبعيده جدا عن كل تصرفاته اللى مبتعجبكيش
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 5:51 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيك ياتامر اخبارك ايه انا بشكرك جدا على تعبك معانا واكيد تواصلنا معاك من ثقتنا الكبيره بيك واقتناعنا بكلامك واسلوبك
كنت عايزه اعرف منك ازاى اقشر برج الدلو واخليه ميقدرش يستغنى عنى هوه حبيبى وتاريخ ميلاده 15-2-1980 يوم الجمعه وانا العقرب 9-11-1982 يوم الثلاثاء حوالى الساعه تسعه او عشره بالليل والف شكر ليك

عامليه بنوع من السطحية وبلاش تركزى فى كل افعاله يعنى اتعلمى ازاى تطنشى لانه دلو وطالعه ميزان يعنى هوائى ومودى وبيعرف يتناقش معاكى ويغلبك فى الحوار طنشى شوية وماتخديش كله على اعصابك
soso78

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 7:07 am

ازيك يا تامر أنا معجبة جدا ببرنامج الحياة والأبراج ......... وكنت عايزة أسألك عن نفسى .. أنا مولودة يوم 4/7/1978 يوم الثلاثاء بعد أذان الظهر ايه هو برجى الطالع وايه تأثيرهضولى وبيسأل كتير جدا عن كل حاجة وساعات أسئلته بتكون غريبة ومحرجة يا ريت تقوللى ازاى أتعامل معاه ..........أرجوك تهتم برسالتى وشكرا ليك
[ عليا لأنى بحس أحيانا بتذبذب شديد فى المشاعر يعن بكون فرحانة وكل الأمور كويسة وفجأة بلاقى نفسى مخنوقة ومتضايقة من غير سبب حقيقى وبعدين أرجع أفرح تانى وهكذا . وكمان بارتاح جدا لما بكون فى البيت وبحس انى ملكة ومش بحب الخروج كتير ولا الزيارات ..... وكمان عايزة أسألك عن زوجى هو برج الحوت والحمد لله بنحب بعض جدا وهو بيقدرنى وبيحاول يرضينى دايما وبيعلن حبه ليا قدام كل الناس لكن المشكلة انه فى كتير من الأوقات بيكون عشوائى فى تصرفاته وأنا على العكس بحب أحسب كل كلمة وكل تصرف قبل ما أعمله وكمان هو ففضولى وبيسأل كتير عن كل حاجة وساعات أسئلته بتكون غريبة يا ريت تقوللى أتعامل معاه ازاى ..........أرجوك تهتم برسالتى وشكرا ليك
quote][/q
Mimi^

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 6:16 pm

السلام عليكم .. شلونك استاذ تامر ؟
انا مريم وبرجي الجدي وعندي شخص من برج السرطان ابي اعرف مدى توافقه معاي وو شلون اعرف اذا هو بيحب او معجب لانه مثل ماحضرتك ذكرت انه مهذب ومجامل ولبق بالكلام مع الجميع وشكرا Smile
ايمي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 6:57 pm

هااياات ياعسل .. كيفك ياثامر ..

انا برج الحوت مواليد 13/3/1981 يوم الخميس الساعه 8ونص صباحا .. حبيبي برج الميزان مولود بتاريخ
17/10/1980

متزوج من برج العقرب علاقته معها غير متوافقه ومايحبها .. عنده طفلين
هو اللي بدا بالحب معاي وحااول لمدة اربعه شهور وحبيته .. لنا حاليا سنه ونص
مشكلتي معااه اتعب كثير ماابغاه يبعد عني مع انه مايتركني ابدا يكلمني في اليوم ست وسبع ساعات متواصله ولايقدر يخليني ويسال ورااي كثير واذا ماكلمته يزعل .. اكثر من مره قررت اتركه رجع لي بكل الطرق وجاب اخته تدور علي .. بكل صرااحه انا مش قادره اتركه ، لكن ظروف زواجه وانه مايقدر يترك اولاده وظروفه الماديه هي اللي تمنع ارتباطنا !!!

تنصحني باييش ياثامر .. واش الطريقه اللي ممكن اتعامل بيها معااه عشاان اكسبه اكثر .. لاني صرت اتعصب عليه بشكل كبير وازعل منه كثير وفوق ذا هو اللي يرجع يراضيني حتى لو انا غلطاانه !!!

بليييييييييييز ساعدني ياثاامر

flower

عدل سابقا من قبل ايمي في الأربعاء يوليو 13, 2011 5:28 pm عدل 2 مرات
monmon

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 7:12 pm

السلام عليكم ازيك يااستاذ تامر انا بحب البرنامج بتاعك جدااااا بصراحة عجبنى فيه اوى انه واقعى وفعلا نصايحك جميلة ومفيدة ياريت تفيدنى في موضوعى بجد لانى محتارة اووووى انا برج الميزان 12-10-1983 مولودة يوم الاربعاء الساعة 2 بليل تقريبا ومتقدملى واحد برج الجدى 1-1-1983 وهو بيحبنى جداا وانا مرتاحاله وكان الموضوع ماشي تمام بس مامته معرفش مالها مش مرتاحة بالرغم انى حبتها اووى والله هى برج الثور وماما برج العقرب.... ايه الحل مع مامته علشان يقنعها ويكسبها ؟؟؟ وعاوزة اعرف التوافق بيننا ؟؟ انا حاسة الله اعلم انى محسودة او سحر ياريييت بجد ترد عليااااا علشان ارتاح من التفكير cheers
neno

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 7:20 pm

هااااااى تامر بلييييييييييز انا محتاجه مسعدتك جدا.....انا برج القوس وبقالى 3 سنين بحب واحد برج العذراء هو كمان بيحبنى بس المشكله انه مش ديما بيصرح بالحب دة ليا واحيانا بحس من بالرود وأوقات تانيه العكس بحس انه كل حب ومختلف تماما ودة بحيرنى....وكمان أحنا بيحصل كتير انا بنبعد عن بعض يا اما بس خلاف او من غير سبب وبقرر انى خلاص مش هرج تانى لكن هو مجرد ما بيكلمنى ما بقدرش انى انفذ القرار وكمان سعتها بحس انه فعلا محتاج لى عايزة اعرف ليه البعد دة كمان انا اعصابى بتتحرق لما بيبعد عايزة حل وليه هو متنااااقض اوووووووى كدة ديه ..... وهل ممكن انه يخون مع انى بثق فيه بس بعدة دة بخالين اشك بجنون بليييييييييز اعمل معاه اييييييييه؟؟؟؟
haidy

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 12, 2011 11:05 am

ازيك يا تامر بجد الف مبروك على نجاح البرنامج وانا فعلا من اشد المعجبين به يارب ديما بالنجاح انا هايدى برج الجوزاء مولوده يوم 2\6\1992 يوم الثلاثاء بس الصراحه مش عارفه الساعه كام بس تقريبا كان الظهر عايزة اعرف البرج الطالع لبرجى وعايزه اعرف العلاقه بينى وبين حبيبى برج الميزان وازاى اخليه يحبنى اكتر واختى برده توأمى مولوده فى نفس اليوم ونفس الساعه طبعا وعايزة تعرف العلاقه بين برج الجوزاء برده وبرج الجدى لانه مطلع عنيها وازاى برده تحاول ترتضيه وتخليه يحبها اكتر
lmony alex

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 13, 2011 7:16 pm

هاى تامر انا معجبه اوى بالبرنامج واول مرة اشوفه النهاردة
انا مواليد 23/3/1991 يوم السبت الساعه 2 صباحا برج الحمل انا مش مرتبطه بس حالتى النفسيه غير مستقرة على طول بدور عالحب والموضوع دا مدايقنى لان انا لما بتعامل مع حد وهو يهتم بيا ابتدى افكر فيه كتير وعايزة اعرف منك اية الحل واية الابراج المتوافقه معايا

شكرااااااااااا وبالتوفيق
soso love

soso love

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 11:00 am

ازيك يا استاذ تامر انا معجه جدا برنامج بتاعك انا سارة مواليد 18\11\1989 يوم الاتنين الساعة 12 بالليل وعايزة اعرف مدى توافقى ببرج السرطان 20/7/1984 وكمان انا عايزة اعرف ليه هو تصرفات بحس بتناقض فيها وده بيجننى انا بحبه بس هو مش عارف بس بحس انه عارف بس شويه كويس وشويه يبقى متقلب ودى صفة انا عرفه انها فى برج السرطان وكمان مش عارف ليه كل اما ابعد بيكون عايزنى ولما اقرب بيتجاهلنى وليه بيحب يكون فى حياته اكتر من واحدة عايز صديقة دى واحدة وعايز حبيبه دى واحده تانيه وان مش عارف اتعامل ازى ولا استمر ولا ابعد

ياريت بعد اذنك يا استاد تامر ترد على رسلتى

عدل سابقا من قبل soso love في الخميس يوليو 14, 2011 3:15 pm عدل 1 مرات
نور

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 2:14 pm

بليز يا تامر انا برج عذراء وعاوزة اعرف اكتر عن برجى وكمان تقشير برج الجدى ومدى التوافق بنا
وردة الجورى

وردة الجورى

مُساهمةموضوع: مساء الخير   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 2:49 pm

السلام عليكم ازيك ياتامر انا بحب برنامجك وانا متابعه علي طول وانت شخص محترم جدا وهايل انا برج الحمل 22/3/1994 يوم الاثنين فبل الفجر الساعه 5 فجرا عايز اعرف برجي الطالع وانا كنت علي علاقه ببرج الحمل بس حاليا منفصلين هو مشكلتي ازاي اخليه يحبني هو طبعه غريب جدا ومختلف بس بحبه وعايزه اعرف ازاي اتعامل مع الناس لاني بحس اني مختلفه عندهم بيقولو اني كتومه وانا كده فعلا بس دي طبيعتتى اغيرها عشانهم وازاي اتعامل مع ماما برج الجدي مش فاهمني واي حاجه اطلبها لا ازاي اقنعها وانا كترت عليك سامحني وشكرا ليك وسلملي علي عمرو
سندريلا

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 3:18 pm

ازيك تامر بشكرك جدًا على البرنامج وربنا يوفقك

اتمنى اعرف التوافق بينى وبين حبيبى انا 1\3\89 وهو 21\10\89 بقالنا مع بعض 3سنين ف الاول كان بينا اختلافات كتير بس هو اتغير شويه وبقى احسن بس هو عصبى جداااااااااااااااااااا بحس معاه بحب كبير واوقات احس انى ضايعه تماما وانه مبيحبنيش بس لامااقوله كده يقولى انه بيحبنى له تصرفات مبحبهاش انه بيتحكم فياجدا انه بسميه تحكم اما هو يقولى بغير عليكى جدا منعنى من الخروج بيغير من كل حاجه حواليامثلا زىما تسلميش ع حد اى وحاجات تانيه كتير اانا بجد مش عارفه اعمل ايه الموضوع ده مضايقنى جدا وكمان احنا لامابنزعل ونقول هنبعد خلاص نرجع تانى دايما انا وهونقف ادام بعض بعصيبه جدا وهو فتح معايا كلام ف موضوع الارتباط الرسمى بس لسه ادامه شويه مش عارفه اعمل ايه : هل هو ممكن يضحى عشانى ويقف ادام اى حد عشانى ولا ايه

وممكن سؤال عنى اناوماما انا برج الحوت وماما الجوزاء علطول مبنفقش خالص لو اتكلمنا نشد مع بعض ف اى موضوع اتفادى كده ازاى وازاى اقنعها بلى انا عاوزاه واكسبها ازاى

هو مفيش رد على الرسايل ليه
مريم موح

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 3:32 pm

السلام علكم با اخي تامر انا متابعو وفية لبرنامجك و يعجني كثيرا انا فاطمة المولودة 07 جوان 1988 و مخطوبة لرجل مولود في 06 -12-1984 و انا دائما في صراع معه فهو ثقيل جدا في كل شيء في المشاعر في التفكير.... و انا نشطة حيوية .. فمن فضلك انرني كيف اتعامل معه شكرا كثيرا
جهاد

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 4:17 pm

السلام عليكم
ازيك يا تامر اناجهاد برج الحمل 4/13يوم الثلاثاءالساعه5المغرب وحبيبي برج العقرب عاوزه اعرف مدي التوافق بيناوازاي اتعامل معاه واحناسبنابعض عشان حاجه تافه عاوزه اعرف هوممكن يرجعلي تاني ولا لا متشكره جدا لحضرتك
أنثى النمر

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 5:54 pm

تامر شكراً على البرنامج الجميل ..... أنا أسد 7 أغسطس مع جدي 31 ديسمبر .... أنا هتجنننننننننننن من كتمانه لدرجة ما بقتش أتدخل في حياته - يزعل مع نفسه يعيش مع نفسه لغاية ما يرجع من نفسه وفاجئة يختفي وفاجئة يبقى مبسوط جداً وعايشة مفاجآت فوازير رمضان معاه بصفة مستمرة ... شكيت فيه لكن هو مخلص جداً لكن ليه بيغيب مع إنه مش بيغيب عن أصحابه نهائي ودة الي مستغرباه فيه Sad
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 7:22 pm

انا جوليت برج الميزان وحبيبى برج التور انا عارفة انة بيحبنى لكن انا دايما مزعلاة لانة بيعاندنى كتير ودلوقتى هو زعلان منى وانا عاوزة اصلحة بس مش عارفة ازاى بس انا بخاف اقلة انى بحبة وهو دايما بيقولى انى مش بحبة ودى حاجة بدايانى جدا ومش بيصدق بليز يا تامر ساعدنى وشكرا لردودك الجميلة وبجد انت بتفيدنا جداااااا ميرسى ليك

التور بيتهم الحبيب بكده عشان الحبيب يقدم تنازلات اكتر وانصحك بانك تكونى عاقلة معاه اكتر
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 7:23 pm

YOYO

لو سمحت ياتامر انا برج العقرب 8/11/1991 وحبيبي برج الدلو 1/2/1990 وعلطول في مشاكل بينا بس بنرجع لبعض تاني وهو عصبي جدا وانا كمان عصبيه ومشكلتنا العند

التوافق الحقيقة صعب بينكم لكن الحب قادر على اذابة الخلافات انصحك بعدم العصبية تماما
تامر عطوة

تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 7:24 pm

YOYO

لوسمحت انا عايزه اعرف توافق امراه الميزان مع رجل الحمل

ابتعدى تماما عن تناول شخصيته بالتحليل وخديه كما هو الرجل الحمل مخلص ومثالى لكنه عصبى واستعراضى قليلا

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
صفحة 2 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تامر عطوة وجزء من حلقه الاثنين27-6 من برنامج الحياة والابراج - تتحدث عن الاسد وعلاقته بالحوت - وصفات المرأة السرطان - والحوت وعلاقته بالدلو - ونصيحه للمرأة العذراء مع الاسد - والجوزاء وعلاقته بالثور
» تامر عطوة الحلقه الاخيرة من الحياه والابراج تقشير العقرب
» تامر عطوة من الحلقة الاخيرة تقشير الميزان التوافقات الصعبة الخيانه
» تامر عطوة ووصفة تخسيس مجربة لتامر عطوة
» تامر عطوة و تقشير الرجل الاسد