مرحبا بكم فى (اوت لاين) اغانى - كليبات - افلام - برامج - العاب - ثقافة - شعر - اخبار - مقالات

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  اليوميةاليومية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

مطلوب مطربين لشريط  كوكتيل

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» روج اغنيتك على جميع متاجر الموسيقى والمواقع الموسيقية مقابل 5 $ للموقع الواحد
الأحد ديسمبر 25, 2016 7:40 am من طرف رضا محمود

» التعريف عن جامعة المدينة العالمية- ماليزيا
الخميس يوليو 23, 2015 3:27 pm من طرف أولاتنجي

»  كلمات اقوى اغنيه رومانسيه لعام 2015 بحب حضنك
الإثنين أبريل 06, 2015 11:03 am من طرف رضا محمود

» عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
السبت يناير 24, 2015 8:32 am من طرف ماهر

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
الجمعة يوليو 18, 2014 6:31 pm من طرف رضا محمود

» على فاروق وكليب جبت اخرى Ali Farouk Gebt Akhry Clip 2014 حصريا على اوت لاين
الجمعة يوليو 18, 2014 6:24 pm من طرف رضا محمود

»  شاب فلبيني يرتل القرأن بصوت خرافي لن تصدق ماذا تسمع
الأحد يونيو 01, 2014 4:00 pm من طرف رضا محمود

» النجم احمد مراد واغنيه عرفت قيمتك واقوى اغنيه لعام 2014
السبت أبريل 26, 2014 5:39 pm من طرف رضا محمود

» لقاء الشاعر فوزى ابراهيم على قناه النيل لايف 7-4-2014
الإثنين أبريل 14, 2014 6:42 am من طرف رضا محمود

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
يوليو 2017
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
اليوميةاليومية

شاطر | 

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
رضا محمود
Admin

مُساهمةموضوع: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الأحد يونيو 12, 2011 10:16 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[/center]

عدل سابقا من قبل رضا محمود في الإثنين يوليو 23, 2012 10:14 am عدل 7 مرات
http://outline12.ahlamontada.com

كاتب الموضوعرسالة
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الثلاثاء يوليو 19, 2011 4:05 pm

الجوزاء كتب:
السلام عليكم
كيفك استاذ تامر؟
.

عدل سابقا من قبل الجوزاء في السبت يوليو 23, 2011 12:01 am عدل 1 مرات
cute nona

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الثلاثاء يوليو 19, 2011 5:19 pm

انا عايزة اعرف ازاي المرأة القوس بتتوافق مع الاسد وهو بيحب يتحكم فيها وهي متمسكه بحريتها
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الثلاثاء يوليو 19, 2011 9:14 pm

هاي تامر انا ميسون يا تمورة انت اغلي واحد عندي والله وعند كل اللي بيسمعوك كفايا انك بتفدنا غيرك بيستخصر يقرا الرسايل اصلا في ناس كتير كدا بس انت والله نادر في الدنيا وانا اسفة لو قلت رسالة معجبتكش يارب تقرا الراسالة دية وتقوك بلسلامة وتكون علي طول بخير اكيد انت محسود I love you
ايمي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الثلاثاء يوليو 19, 2011 10:18 pm

تاااامر الحمدلله ع سلامتك ماتشوف شر يارب
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الأربعاء يوليو 20, 2011 12:21 am

ازيك تامر انا ميسون تامر ارجوك تقرا الرسالة دية وترد علية انا هموت حبيبي طلع برج العذراء مش الجوزاء مع ان شخصيتة تتطبق علي الجوزاء بلظبط انا برجي القوس انا قولتلك علي اللي كان بيعملة صح اديني بقي الحل ارجوك هو العذراء وانا القوس ولو مش فاكر قولي وانا ابعتلك تاني يارب تكون بخير ياتامر ابقي طمني عليك برسالة كدا
yara

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الأربعاء يوليو 20, 2011 11:14 am

انا نسيت اعرفك علي نفسي انا يارا برج السرطان وبرجي الطالع هو سرطان سرطان حوت وانا عرفت برجي الطالع لان حضرتك الاعرفتهوني من خبراتك والف سلامة عليكLaughing
حـــــلا

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الأربعاء يوليو 20, 2011 4:47 pm

السلام عليكم
استاذ تامر .. اشتقنا لك وكل الاسبوع بنتظر اشوف برنامجك ولاكن للاسف مافيش
اتمني تكون بخير وصحة وعافية
انا سجلت بالموقع مخصوص علشانك

انا حلا .. 6/1 /68 برج الجدي مابين الساعة الرابعة والخامسة والنصف عصرا اعتقد يوم السبت

كنت اتمني اشوف حلقاتك عن تقشير البنات بس للاسف شكلك خدعتنا Very Happy

على فكرة انا اعتقد اني عرفت برجك اذا مو غلطانة انت برج الدلو

atinarigato

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الأربعاء يوليو 20, 2011 5:15 pm

أنا هاجر من مواليد برج التور الأحد 19/5/1996 في الخامسة و النصف مساء و أمي من مواليد العذراء يوم السبت 7:30مساء وخالتي برج الدلو 29/1 يوم الإثنين وعايزين نعرف خصائص أبراجنا و بنشكرك عن برنامجك
احمد88

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الخميس يوليو 21, 2011 6:55 am

( احمد ) ازيك ياتامر ان معجب بيك جدا ومتابع البرنامج بتاعك جميل جدا
انا احمد برج العقرب مواليد 10/11/1988 ساعة ميلادى حوالى الساعة 4 فجرا يوم الخميس وبحب بنت مواليدها 22/12
عاوز اعرف لية بتتقل علية اوى مع انى حاسس انها بتحبنى وعايز اعرف ازاى اخليها متتقلش علية كدة ازاى ياتامر
احمد88

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الخميس يوليو 21, 2011 7:55 am

سورى ياتامر انا احمد والله ماكنت اعرف انك تعبان والف سلامة عليك وربنا يشفيك ويشفى كل مريض
dodo 192

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الخميس يوليو 21, 2011 9:14 am

مساء الخير يا تامر و الف سلامه عليك
انا مواليد 19 فبراير سنه 1991 يوم التلات الساعه 1 صباحا انا برج الدلو و عاوزه اعرف البرج الطالع
بحب واحد من برج التور تاريخ ميلاده 16 مايو 1983 الحمد لله متفقين بس ساعات مبفهموش و بحس انه كسلان اوى و مبيعملش حاجه و الحياه العمليه و الماديه ملطشه معاه اوى و تقشير الرجل التور يا ريت و كان مرتبط بواحده قبلى و بيحبها هى برج الجوزاء ساعات بشك انه لسه بيحبها انت ايه رايك
و اكبر مشكله بقي حماتى هى برج الحوت و فعلا مش عارفه اتعامل معاها ازاى خااااااااااااااااااااااااااالص دايما قليله الذوق اوى معايا بليز تقولى اعاملها ازاى لانى تعبت و ميرسي جداااااااا
معلش قلت حاجات كتير اوى بس قلت بدال ما اسال على 100 مره اسال مره واحده و متشكره اوى على تعبك
تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الجمعة يوليو 22, 2011 11:39 am

t00t00
الحمد الله على سلامتك

الله يسلمك واشكرك جدا
تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الجمعة يوليو 22, 2011 11:41 am

دينا فؤاد
استاذ تامر ازيك.....انا دينا برج السرطان يوم الجمعة ظهرا ايه البرج الصاعد و اهم العيوب الممكن اصلاحها و في علاقه غريبه مع برج الميزان في الاول كان مهتم و معامله خاصه عن الاخرين هو المعيد بتاعي في الجامعه و بنتكلم في التيليفون كل مره لا تقل عن ساعتين ساعدني كتير في الماده بتاعته مقلش انه معجب و لا بيحب و لكن كان مهتم يعرف كل حاجه عني و فوجءت بمعلومات يعرفها من غير ما اقولها حكالي عنه و عن عيلته كتير و لقيت نفسي في الاخر بتصل و هو لاه و احيانا مش بيرد بس لما بيرد بيرد كويس جدا و بيرغي بالساعتين بردو .....انا معجبه بيه و الموضوع تاعبني اعمل ايه؟؟؟؟ بليز مدي التوافق و تقشير رجل الميزان؟؟؟؟؟؟؟؟ شكرا جدا

شوفى الميزان دى طبيعته مراوغ جدا وصياد ماهر للمشاعر وانا لو منك اطنش شوية
تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الجمعة يوليو 22, 2011 11:42 am

ريرى
هاى ازيك تامر انا ريرى برج الثور وحبيبى برج العقرب عايزة اعرف مدى التوافق بنا ومواصفات برجى هو مجننى خالص ومش عارفة اعمل معاه ايه

بس متنكريش انه جذاب ولذيذ وانصحك بالتعامل معاه بشئ من الغموض وخللى مشاعرك لنفسك فى اوقات معينه لانه فعلا متعب جدا
تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الجمعة يوليو 22, 2011 11:44 am

ندى
الحمد لله على سلامتك

أرجووووووووووووك طمنا امتى البرنامج هيرجع موعد محدد يعني دحنا نستنى على أحر من نار bounce

عن قريب انا مجهز مفاجأة حلوة لينا كلنا
hend

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الجمعة يوليو 22, 2011 5:52 pm

تامر انا اسمى هند عايزة اعرف البرج الطالع بتاعي انا يوم 1990/2/3 ومولوده من الساعه 9 الى 10
t00t00

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الجمعة يوليو 22, 2011 6:23 pm

حبا اناتوتو من السعوديه من مواليد 17/10/1993 مولوده الساعه 6:00مساءايش برجي الطلع؟ اقولو انو برجي الميزان بس صفات برج العذراء تنطبق علي اكثر هل انا مولوده بين برجين؟وايش الابراج الاكثر توافق معي من ناحيه الصداقه .والعاطفه؟
والف شكرع المعلومات المفيده والبرنامج الاكثر من ررررائع
احمد88

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   السبت يوليو 23, 2011 4:52 am

( احمد ) ازيك ياتامر ان معجب بيك جدا ومتابع البرنامج بتاعك جميل جدا
انا احمد برج العقرب مواليد 10/11/1988 ساعة ميلادى حوالى الساعة 4 فجرا يوم الخميس وبحب بنت مواليدها 22/12
عاوز اعرف لية بتتقل علية اوى مع انى حاسس انها بتحبنى وعايز اعرف ازاى اخليها متتقلش علية كدة ازاى ياتامر
دينا فؤاد

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   السبت يوليو 23, 2011 6:04 am

ostaz tamer m3lsh ana dina borg elsrtan w mo3gba bwa7ed borg el mezan w 7drtk 2oltly atnsh shwaya ana f3ln 2bl kda tanshto for 2 weeks bs hwa ms2lsh w lma klmto b3dha 2aly el mobile kan bayz w etklm kwes m3aya ana kol mabtnsho brg3 aklmo b3dha by2oly a3zar even mn 3;er ms2lo bs an af3ln m7tara fel mwdo3 please help me a3ml eh m3ah hwa kda asln 7ta mo3gb bya or not hwa 7ta 2aly eno mel no3 el motraded w msh bya5od krar bshola a3ml eh ana !!!!!!!!!!!!!!!
وردة الجورى

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   السبت يوليو 23, 2011 7:28 am

هاي تامر ازيك عامل ايه لك وحشه فين مختفي وبتمني اشوف البرنامج في اقرب وقت وطمنا عنك ومتي هاينعرض البرنامج لاني جدا مفتقده للبرنامج جدا وماتنساش ترد عليا bounce bounce
soso love

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   السبت يوليو 23, 2011 8:37 am

ازيك يا استاذ تامر انا معجه جدا برنامج بتاعك انا سارة مواليد 18\11\1989 يوم الاتنين الساعة 12 بالليل وعايزة اعرف مدى توافقى ببرج السرطان 20/7/1984 وكمان انا عايزة اعرف ليه هو تصرفات بحس بتناقض فيها وده بيجننى انا بحبه بس هو مش عارف بس بحس انه عارف بس شويه كويس وشويه يبقى متقلب ودى صفة انا عرفه انها فى برج السرطان وكمان مش عارف ليه كل اما ابعد بيكون عايزنى ولما اقرب بيتجاهلنى وليه بيحب يكون فى حياته اكتر من واحدة عايز صديقة دى واحدة وعايز حبيبه دى واحده تانيه وان مش عارف اتعامل ازى ولا استمر ولا ابعد

على فكرة يا استاذ تامر دى تانى مرة او تالت مرة وانت مش بترد على العموم شكرا اووووووووووووووى
ليندا

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   السبت يوليو 23, 2011 11:18 am

انت فين يا عم.وحشتنا قوي . احنا مش وحشينك ولا ايه Question
soso

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   السبت يوليو 23, 2011 4:12 pm

السلام عليكم هاى ياتامر عامل اية الف سلامة عليك ويارب تقوم بالف سلامة انا اسماء برج العقرب ومولودة يوم السبت الساعة 10 عوزة اعرف البرج الطالع اية وماما برج القوس مش بعرف اتعامل معاها خالص وديما فى مشاكل وديما بتفكرنى بحجات مش عوزة افتكرها وبتعب لما بفتكرها وبابا برج الدلو برضو مش بنتوافق مع بعض بس بحس انة هوة بيحس بيا اوى واختى برج الاسد واخويا برج الاسد بس المشكلة ان مع اخويا الصغير متوافقة معاة جدااا واخويا الكبير برج الميزان برضو متوافقة معاة وبحترم جدا كلامة وفاهمنى اوى وبرضو اخويا الصغير اكتر واحدة فاهماة بس بنتخانق ديما

حبيبى بقا برج الدلو وبحبة جدااااااا وهو بيموت فيا وعاوز يرضينى بأى طريقة ومش عارف وبيجرى ورايا ومتشابهين فى حجات كتير اوى من حيث الشكل والطبع ا مجانين زى بعض وبيحب اكتر حاجة فيا جنونى بجد ومبيحبنيش ازعل منة ابدا بس فاتحتة فى موضوع خطوبة هوة اساسا متلغبط وعندة مشاكل كتير بس انا بقولة ان انا هقف جمبك وكدا بس انا مش عارفة وقالى انا هعمل اقصى جهدى وهوصلك بس خايفة اوى مش عارفة ان هوة كدا بيحبنى ولا لا بجد ياتامر انا مش حاسةبأمان مبقتش بثق فى حد ولا حتى فى نفسى من كتر المشاكل اللى حصلتلىومبقتش عارفة انا عوزة اية تعبت بجد ونفسى ارتاح وديما بقعد لوحدى معنديش صحاب وديما بتعصب على الفاضى ومش عاجبنى اللى انا فية ارجو الرد بليز

عدل سابقا من قبل soso في السبت يوليو 23, 2011 4:29 pm عدل 1 مرات
ميسون شادي

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   السبت يوليو 23, 2011 4:18 pm

تامر انا ميسون ممكن ترد علي رسالتي اللي بعتهالك في صفحة 7 او 8
تامر عطوة

مُساهمةموضوع: رد: عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو   الإثنين يوليو 25, 2011 10:56 pm

kina
استاذ تامر انا بحب رجل برج الميزان وعايزة اعرف ازاى اتعامل معه انا برج العذراء ضرورى

لازم يكون ليكى شخصية وانتى بتتعاملى معاه ومافيش مانع يعرف انك بتحبيه لكن لازم تكون ليكى شخصية عشان متتعبيش

عالم الابراج تامر عطوة فى برنامج الحياة والابراج وحلقة عن برج الميزان مع برج الدلو
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 5 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية